Waardeloos zeg. Heb je een paar dagen vrij en moet je weer gaan bbq-enVandaag was er post. Met een paar dagen vrij in het vooruitzicht komt dit mooi op tijd.
Bekijk bijlage 39991

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waardeloos zeg. Heb je een paar dagen vrij en moet je weer gaan bbq-enVandaag was er post. Met een paar dagen vrij in het vooruitzicht komt dit mooi op tijd.
Bekijk bijlage 39991
Ik ben er ook een beetje trots opWow! Wat een apparaat!![]()
Ja eenmaal gewend aan de thermapen is er geen weg meer terug,..Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetendThermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
Dan kan je geen nee meer zeggen
De snelheid is het belangrijkste, je hebt bijna instant de temperatuur. Daarnaast voelt alles ook gewoon kwalitatief aan. Werkt altijd, geen rare haperingen. En makkelijk in te klappen (al is dat inklappen nu door veel andere gekopieerd)Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetend![]()
Wat een mega ketel zeg! GaafVia MP een mooie weber 67 kunnen aanschaffen voor 50 euro. Top deal.
Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.
Vandaag direct even kleine cast iron pannetjes via de action gescoord
Heb meerdere Webers maar deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje! Veel plezier ermee! Ik hoop nog eens een mooie reportage van je tegen te komenVia MP een mooie weber 67 kunnen aanschaffen voor 50 euro. Top deal.
Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.
Vandaag direct even kleine cast iron pannetjes via de action gescoord
Bekijk bijlage 40291
Bekijk bijlage 40292
Bekijk bijlage 40293
Bekijk bijlage 40294
Nou ben ik niet zo best in het schoonmaken van m'n bbq, maar ik heb het nog nooit gepresteerd om er van alles uit te laten groeien...Bbq onlangs aangekocht, dit verlengd weekend met de kids afgewerkt.
Bekijk bijlage 40332