Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al heel wat tangen geprobeerd en verzameld maar deze is echt mijn favoriet!Action bbq tang , vandaag kwam ik hem tegen bij de action. Had al een van de action vorig jaar gekocht, maar deze is van big jeff en aanmerkelijk beter van kwaliteit en is van dikker materiaal. En voor nog geen €3 . Koopje .
De andere gaat de caravan inBekijk bijlage 37463
Gewoon een goede tang voor een hele nette prijs iddHeb al heel wat tangen geprobeerd en verzameld maar deze is echt mijn favoriet!
Vind hem zelf niet echt klein ,hij 40cm zonder de ophang Ring.Ik heb een gelijkaardige destijds bij mijn Kamado gekocht. Wel langer, maar die was toen toch €18. Maar echt wel degelijk. Ik heb later dan een kleinere zoals op de foto besteld op Ali. Desondanks het identiek het kleine broertje lijkt van degene die ik eerst had, is de kwaliteit niet echt goed. Dus er zit toch wel wat kwaliteitsverschil op. Maar voor €3 kun je er al een 'aantal' kopen![]()
Dan geeft dat toch een ander beeld. Dan komt dat idd wel overeen met die grote van mij. Denk niet dat ze nog groter te krijgen zijn.Vind hem zelf niet echt klein ,hij 40cm zonder de ophang Ring.![]()
Is ook moeilijk te zien op zo'n foto.Dan geeft dat toch een ander beeld. Dan komt dat idd wel overeen met die grote van mij. Denk niet dat ze nog groter te krijgen zijn.
Oh zeer zeker wel!Ik ben geen expert maar van wat ik ervan heb gelezen doet het verder niks qua smaak en is het dus enkel een praktische afweging geweest voor mij.
Oh zeer zeker wel!
Wok hei (spreek uit als wok hee)!!!!
Dat heb je niet met gietijzer, maar wel met plaatstaal. Hoe meer je 'm gebruikt, hoe beter ie wordt.
DE karakteristieke woksmaak, de adem van de wok. Dat is wok hei.
Alleen dát al zou voor mij al beslissend zijn, naast 't voordeel dat je makkelijker omschudt met een lichtere pan en dat ie sneller goed heet is.
Die ik heb, van de Bastard, is vlak aan de onderkant. Dus die kan ik gewoon neerzetten.Ik zag net op mijn dealer zijn pagina dat hij wel gietijzeren woks verkoopt. Maar dus beter niet. Maar die is hol aan de binnenkant, maar onderaan is er gewoon een ronde waar je hem netjes mee op een plank kan zetten.
Hoe doe je dat dan meestal als je een gewone bolle hebt? Zit dan daar nog een ring bij of zo?
Ik had zo’n alu op de weber. Alles bleef er aan “plakken”. Twee keer gebruikt en toen snel op MP.Oh zeer zeker wel!
Wok hei (spreek uit als wok hee)!!!!
Dat heb je niet met gietijzer, maar wel met plaatstaal. Hoe meer je 'm gebruikt, hoe beter ie wordt.
DE karakteristieke woksmaak, de adem van de wok. Dat is wok hei.
Alleen dát al zou voor mij al beslissend zijn, naast 't voordeel dat je makkelijker omschudt met een lichtere pan en dat ie sneller goed heet is.
Ik had zo’n alu op de weber. Alles bleef er aan “plakken”. Twee keer gebruikt en toen snel op MP.
van waar dan nu ineens het enthousiasme van enkelen hier voor die alu variant?
Nee dat is weer heel iets anders.@Ronald Bonestroo waar je op doelt is de seasoning die je er in brand naarmate je de pan gebruikt. Dit doe je ook bij een gietijzeren pan.
Aluminium??Ik had zo’n alu op de weber. Alles bleef er aan “plakken”. Twee keer gebruikt en toen snel op MP.
van waar dan nu ineens het enthousiasme van enkelen hier voor die alu variant?