Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nog mooier zelfs?! 😳 Dit is al een fraai resultaat. Bedankt voor de link!
Ja, als je hem helemaal demonteert en dan een paar avondje bezig;

1645473198700.jpeg

Jaaa!! De WGA met houten handvaten! Blijft een mooi en bijzonder exemplaar. Zie je ook steeds minder voorbij komen… Heb je het houtwerk alweer eens in de olie gezet?
Helaas moet ik bekennen dat de WGA al te lang ongebruikt binnen ligt, dus nog geen olie nodig gehad. Zal het maar hoog op mijn todo lijst zetten, met daarbij uiteraard het gebruik van de kleine alleskunner.

Helaas moet ik bekennen dat de WGA al te lang ongebruikt binnen ligt, dus nog geen olie nodig gehad. Zal het maar hoog op mijn todo lijst zetten, met daarbij uiteraard het gebruik van de kleine alleskunner.
Tsja.. van alle Q’s die ik bezit staat de WGA het meeste aan.. van sate stukjes en diverse soorten kip.. even snel aan en weer uit! Gaat mooi met dat ding

Die zijn mooi. Zo een groentebijl staat ook nog op het lijstje bij mij, maar momenteel ligt de schuif vol met messen. Maar de oude heb ik nog 1 x laten slijpen en als ze bot zijn, vliegen ze eruit om dan plaats te maken voor 'echte' messen :geek:

Veel plezier ermee.

Die zijn mooi. Zo een groentebijl staat ook nog op het lijstje bij mij, maar momenteel ligt de schuif vol met messen. Maar de oude heb ik nog 1 x laten slijpen en als ze bot zijn, vliegen ze eruit om dan plaats te maken voor 'echte' messen :geek:

Veel plezier ermee.
Gaat zeker goedkomen, waren redelijk leuk geprijsd,want had natuurlijk wel wat cadotips gegeven van het weekend gaan ze in gebruik en wordt mijn Victorinox iets meer gebruikt als het allemaal wat lomper moet

Verstuurd vanaf mijn CPH2069 met Tapatalk

Gisteren een mooie nieuwe toevoeging opgehaald voor de collectie een Joe's BBQ smoker 16 Wild West!

IMG_8924.jpg

Plan is om hem weer netjes er uit te laten zien opnieuw spuiten en/of voorzien van seasoning en nieuwe handgrepen en daarna vooral gebruiken!

Nadat voor de zoveelste keer de WGA van binnen verroest is heb ik het volgende aangeschaft:

RVS hitteschild
RVS onderrooster
RVS bovenrooster

Gisteren voor het eerst gebruikt en het is van degelijke kwaliteit.
Vandaag met het mooie weer de WGA maar eens van een poetsbeurt voorzien.

1299F897-66A8-4ADF-9F18-2868951170E9.jpeg

Laatst bewerkt:
Net opgehaald bij welkoop Drachten, ivm met heropening, 20% korting op alles .
Wga voor €75 . Kon het niet laten staan 😁.
In de toekomst rvs roosters voor maken ,voor nu deze maar op gebruiken.
20220227_134531.jpg

Mooie dingen de WGA! Geniet ervan.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Toch ietwat geïnspireerd door al het lekkers van hier me laten verleiden door een mooie aanbieding.

434EA087-EA93-440A-A227-4E0D42B5F9D9.jpeg

6x 1,5 kg Diverse rookmot en een CSG.

Dit weekend maar eens eea gaan proberen.

jij kan even los met het koudroken ;)

Terug
Bovenaan Onderaan