Nog mooier zelfs?!Weken en schrapen en herhalen. Voor al de alu, zink en chroom onderdelen gebruik ik
Werkt mooi dat goedje en kan je echt jaren mee. Ik had geen zin om heel intensief te poetsen maar het kan nog mooier

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog mooier zelfs?!Weken en schrapen en herhalen. Voor al de alu, zink en chroom onderdelen gebruik ik
Werkt mooi dat goedje en kan je echt jaren mee. Ik had geen zin om heel intensief te poetsen maar het kan nog mooier
Ja, als je hem helemaal demonteert en dan een paar avondje bezig;Nog mooier zelfs?!Dit is al een fraai resultaat. Bedankt voor de link!
Helaas moet ik bekennen dat de WGA al te lang ongebruikt binnen ligt, dus nog geen olie nodig gehad. Zal het maar hoog op mijn todo lijst zetten, met daarbij uiteraard het gebruik van de kleine alleskunner.Jaaa!! De WGA met houten handvaten! Blijft een mooi en bijzonder exemplaar. Zie je ook steeds minder voorbij komen… Heb je het houtwerk alweer eens in de olie gezet?
Tsja.. van alle Q’s die ik bezit staat de WGA het meeste aan.. van sate stukjes en diverse soorten kip.. even snel aan en weer uit! Gaat mooi met dat dingHelaas moet ik bekennen dat de WGA al te lang ongebruikt binnen ligt, dus nog geen olie nodig gehad. Zal het maar hoog op mijn todo lijst zetten, met daarbij uiteraard het gebruik van de kleine alleskunner.
Ik wil ook wel zo'n spiegel in mijn huis
Gaat zeker goedkomen, waren redelijk leuk geprijsd,want had natuurlijk wel wat cadotips gegevenDie zijn mooi. Zo een groentebijl staat ook nog op het lijstje bij mij, maar momenteel ligt de schuif vol met messen. Maar de oude heb ik nog 1 x laten slijpen en als ze bot zijn, vliegen ze eruit om dan plaats te maken voor 'echte' messen
Veel plezier ermee.