BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Kunnen betalen met de consumptie cheques?
Neen, met Edenred Compliment Cheques die ik in papiervorm had. Ik had vandaag ook nog consumptiecheques gekregen in digitale vorm en die kon ik niet inruilen. Ze nemen daar voorlopig enkel papieren versies aan.
 
Mijn laatste aanwinst:
Een Bastard Large Complete Urban 2021 met een mooi ‘winterpakketje’ van de bbq vrienden uit Roosendaal.
En uiteraard een hoes mee besteld. De que zal het voornaamste deel van haar leven buiten doorbrengen namelijk.
3bc2b7acee920008e3f6e85e30779986.jpg


Inhoud winterpakket:

Gietijzeren Dutch Oven Small
Care Spray The Bastard
Gietijzeren rooster
Het ultieme kamado boek
Skillet gietijzeren koekenpan Windmill
Leren schort
One Minute Lighter
Bluetooth Professional Thermometer
Fiber Thermo BBQ Handschoenen

Nu nog gaan kiezen voor de houtskool. Zo veel keuzes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mijn laatste aanwinst:
Een Bastard Large Complete Urban 2021 met een mooi ‘winterpakketje’ van de bbq vrienden uit Roosendaal.
En uiteraard een hoes mee besteld. De que zal het voornaamste deel van haar leven buiten doorbrengen namelijk.
3bc2b7acee920008e3f6e85e30779986.jpg


Inhoud winterpakket:

Gietijzeren Dutch Oven Small
Care Spray The Bastard
Gietijzeren rooster
Het ultieme kamado boek
Skillet gietijzeren koekenpan Windmill
Leren schort
One Minute Lighter
Bluetooth Professional Thermometer
Fiber Thermo BBQ Handschoenen

Nu nog gaan kiezen voor de houtskool. Zo veel keuzes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Proficiat met de nieuwe aanwinst
 
Mijn laatste aanwinst:
Een Bastard Large Complete Urban 2021 met een mooi ‘winterpakketje’ van de bbq vrienden uit Roosendaal.
En uiteraard een hoes mee besteld. De que zal het voornaamste deel van haar leven buiten doorbrengen namelijk.
3bc2b7acee920008e3f6e85e30779986.jpg


Inhoud winterpakket:

Gietijzeren Dutch Oven Small
Care Spray The Bastard
Gietijzeren rooster
Het ultieme kamado boek
Skillet gietijzeren koekenpan Windmill
Leren schort
One Minute Lighter
Bluetooth Professional Thermometer
Fiber Thermo BBQ Handschoenen

Nu nog gaan kiezen voor de houtskool. Zo veel keuzes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prachtige aanwinst! Kijk eens op houtskool.nl. Vooral de marabu is hier wel in trek meen ik.
 
Niet echt een aanwinst, maar toch ff in mekaar gestoken. Moeilijke maat van hoogte en dus op de grond te laag, op een tafeltje te hoog.

Dus gewoon de verpakking aangepast en heb nu een origineel Kamado Joe tafeltje met wieltjes :D

Bekijk bijlage 32576

Bekijk bijlage 32577

Bekijk bijlage 32578
Leuk bedacht, Hij staat buiten neem ik aan .het is karton hoop voor je dat het niet te vochtig word .
Dat je op een ochtend beneden komt dat hij om ligt en stuk op de grond 😫anders in de hoeken binnen kant nog houten staanders plaatsen voor de zekerheid 😁
 
Leuk bedacht, Hij staat buiten neem ik aan .het is karton hoop voor je dat het niet te vochtig word .
Dat je op een ochtend beneden komt dat hij om ligt en stuk op de grond 😫anders in de hoeken binnen kant nog houten staanders plaatsen voor de zekerheid 😁

Hij staat buiten, maar overdekt. Dat het karton gaat lijden van het vocht in de lucht, ben in me bewust van. Het gaat hier ook om een tijdelijk tafeltje totdat ik iets beters gevonden heb, want die buitenkeuken gaat nog moeten wachten.

Daarom dat er achter deze karton nog dikke kepers geplaatst zijn in de hoeken, zoals je aanhaalt, en het deksel verstevigd is langs de binnenzijde. Karton zou bij wijze van spreken gewoon van vandaag op morgen verdwijnen. Dan staat alles nog op een frame van houten balkjes :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ziet er wel handig uit , en met water reservoir.
Veel plezier er mee
 
Leuk ding. Ik heb er ook een tijdje naar zitten kijken. Lijkt me mn. bij lange sessie icm Minion een mooie oplossing. Ik behelp me momenteel nog steeds met 2 bakstenen 😂. Waar heb je deze gekocht?
Moest ik zelf ook even vragen, was een cadeautje 😃
Deze komt van Amazon heb ik begrepen, was goedkoper dan rechtstreeks bij bbq-torro.
 
Prima mes van victorinox. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan