BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2021: "Dry January".

Door @Trijsie kom ik er net achter dat ik al bijna een jaar de officiële regels zelf overtreed. Mijn vriendin maakt bijna altijd de foto's 😂 Is dit schandaal groot genoeg om een aftreding te eisen?🤪

Dat heb je toen wel meteen opgebiecht en dan kom je er vaak wel mee weg.... jij HELD! 🙄
 
Dat heb je toen wel meteen opgebiecht en dan kom je er vaak wel mee weg.... jij HELD! 🙄
Klopt helemaal. Ik ben er altijd transparant over geweest. Mijn integriteit houdt stand 🤣

Al het gegrap terzijde, mijn persoonlijke mening is dat jij of je vriendin, of je zoon of dochter, allemaal prima de foto mogen maken. Net zoals @Trijsie doen wij het graag samen en dat moeten we alleen maar aanmoedigen. Het is juist ontzettend leuk als je onze fantastische hobby toch op een bepaalde manier kan delen met je partner.

Als we te puristisch worden mag je straks je huisgenoten niet meer vragen om even de uien te snijden 🙄
 
Alles goed en wel grapperhausjassen, fotograven, katten op het aanrecht, leuke vriendinnen met gelakte nagels, etc. ;)
Al met al is het 16 januari en ik zie nog maar weinig inzendingen voor deze maand. :cry:
(ahum....Die van mij komt woensdag...als het lukt.) :unsure:
 
Ik ben er vandaag druk mee bezig. De rookpluimen trekken al sinds 11 uur uit bbq
 
Door @Trijsie kom ik er net achter dat ik al bijna een jaar de officiële regels zelf overtreed. Mijn vriendin maakt bijna altijd de foto's Is dit schandaal groot genoeg om een aftreding te eisen?
Echt waar? Dit had je zo gemakkelijk kunnen oplossen door je vriendin het werk te laten doen, het verhaal en de foto te laten posten .

En jij...... Bier drinken en delegeren.

Camera terug, uithuilen en opnieuw beginnen.
 
Zodra er problemen komen met professionele fotografen kijken we wel weer verder.
:unsure:
Ik zeg niks........

Mooie reacties van vanochtend. Moest lachen.
Gewoon Lekker Mooie plaatjes maken bbq collega's. Lijkt me dat er weinig liefhebbers zijn die een externe professionele fotograaf inhuren voor de fotowedstrijd. En zoja, dan heb je mijn waardering voor je gedrevenheid.

Gaat serieus worden, de maandelijkse fotowedstrijd 💪:cool:
 
Hierbij mijn Inzending: Francesinha, Sandwich uit Portugal met Bier, Whisk(e)y, Witte Wijn, tomatensaus.


1610824729326.png



De link naar het oorspronkelijke draadje:
Dry January: Francesinha | Het BBQ Genootschap
 
Laatst bewerkt:
Even een puntje van aandacht!

Gelieve alleen foto's te plaatsen die meedoen met de fotowedstrijd! En met link naar het draadje hoe het gemaakt is.
 
Ik vind het geen probleem als iemand anders een foto maakt. Zolang diegene ook actief deelneemt aan de BBQ sessie.
Ik kan me voorstellen dat je een goede BBQ maat hebt waar je vaak samen gerechten mee maakt oid. En dat je dan samen zo nu en dan een foto maakt. En deze na de sessie op een hoop gooit en dan je verslag maakt. Dan kun je uit wat meer foto’s kiezen om ze de scherpste foto’s te vinden en Miss de betere foto die een goede indruk geeft.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand een professionele food fotograaf in gaat huren om enkel de foto’s te maken. Maar dat lijkt me ook niet echt FairPlay.
 
Ivm de foto's, sjah, of het nu de vrouw of de man of kinderen is...

Als mijn vrouw mijn citroenen wast en pelt (wat nu niet zo is hoor), mag ik dan ook niet meer mee doen?
Ik neem foto's met mijn gsm, andere met een (semi)professioneel toestel dan moet je dat ook aan banden gaan leggen.

in mijn ogen, 't is maar een spelletje.

Als ik op een foto stem, redeneer ik, wat zou ik het liefst opgegeten/gedronken hebben, of hee, das tof, maar ik let zelf ook veel minder op de "compositie" omdat ik daar ook niets van ken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan