BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2021: "Dry January".

Ridevi71

BBQ Junkie

Zodra er problemen komen met professionele fotografen kijken we wel weer verder.
:unsure:
Ik zeg niks........

Mooie reacties van vanochtend. Moest lachen.
Gewoon Lekker Mooie plaatjes maken bbq collega's. Lijkt me dat er weinig liefhebbers zijn die een externe professionele fotograaf inhuren voor de fotowedstrijd. En zoja, dan heb je mijn waardering voor je gedrevenheid.

Gaat serieus worden, de maandelijkse fotowedstrijd 💪:cool:

Ewald

Administrator
Forumleiding

Hierbij mijn Inzending: Francesinha, Sandwich uit Portugal met Bier, Whisk(e)y, Witte Wijn, tomatensaus.

1610824729326.png

De link naar het oorspronkelijke draadje:
Dry January: Francesinha | Het BBQ Genootschap

Laatst bewerkt:

Frits

Administrator
Forumleiding

Even een puntje van aandacht!

Gelieve alleen foto's te plaatsen die meedoen met de fotowedstrijd! En met link naar het draadje hoe het gemaakt is.

Bram

Gerijpt

Ik vind het geen probleem als iemand anders een foto maakt. Zolang diegene ook actief deelneemt aan de BBQ sessie.
Ik kan me voorstellen dat je een goede BBQ maat hebt waar je vaak samen gerechten mee maakt oid. En dat je dan samen zo nu en dan een foto maakt. En deze na de sessie op een hoop gooit en dan je verslag maakt. Dan kun je uit wat meer foto’s kiezen om ze de scherpste foto’s te vinden en Miss de betere foto die een goede indruk geeft.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat iemand een professionele food fotograaf in gaat huren om enkel de foto’s te maken. Maar dat lijkt me ook niet echt FairPlay.

Stijn

Pitmaster

Ivm de foto's, sjah, of het nu de vrouw of de man of kinderen is...

Als mijn vrouw mijn citroenen wast en pelt (wat nu niet zo is hoor), mag ik dan ook niet meer mee doen?
Ik neem foto's met mijn gsm, andere met een (semi)professioneel toestel dan moet je dat ook aan banden gaan leggen.

in mijn ogen, 't is maar een spelletje.

Als ik op een foto stem, redeneer ik, wat zou ik het liefst opgegeten/gedronken hebben, of hee, das tof, maar ik let zelf ook veel minder op de "compositie" omdat ik daar ook niets van ken.

Paddy

Vuurmaker

Gamba’s & ouzo
6FD7E3B5-1DAD-4456-95F7-3718F85FFFAB.jpeg

Link:

Laatst bewerkt:

Reem

Stoker
ziet er erg goed uit Bram ! hoop goede inzendingen, dat gaat nog spannend en moeilijk worden !
succes allemaal !

Bovenaan Onderaan