Awel ja. Laten we gewoon alcohol stoken op de BBQ Direct duidelijk, en het hoofdingrediënt. Gewoon Moonshine.een klein destileerketeltje op je bbq?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awel ja. Laten we gewoon alcohol stoken op de BBQ Direct duidelijk, en het hoofdingrediënt. Gewoon Moonshine.een klein destileerketeltje op je bbq?
Ik heb ook wel een idee moet ik zeggen, de uitvoering is dan weer een heel ander verhaal....
Foto van een biertje erbij? Gewoon omdat het kan
Ik wilde zo'n worm uit de tequila fles maar eens indirect garen en afblussen met vodka.
Dat kan best een mooi plaatje opleveren ....
Dus je bent nu het gehele alcoholvrije assortiment van de slijter aan het proberenIk ga deze chat vermijden.. niet goed voor mijn dry January doelstellingen...
Haha, nou, dry januari is niet voor mij weggelegd. Ik ben een fervent speciaalbierdrinker. De plannen zo ver zijn ook met (speciaal) bier, de restanten gaan gewoon vloeibaar als begeleiding naar binnenWat je aan drank overhoudt en ècht niet op kan... ben altijd bereid te helpen Rob!
Januari? Ik ga na de feestdagen altijd voor 3 maanden onthouding. Goed voor mijn lijn Deze keer is mijn vrouw een haar Cava-sister mee op de kar gesprongen voor 2 maanden.Ik ga deze chat vermijden.. niet goed voor mijn dry January doelstellingen...
Onthouding, daar heeft mijn vrouw het ook regelmatig over .Januari? Ik ga na de feestdagen altijd voor 3 maanden onthouding. Goed voor mijn lijn Deze keer is mijn vrouw een haar Cava-sister mee op de kar gesprongen voor 2 maanden.
Hè gets... bier.Haha, nou, dry januari is niet voor mij weggelegd. Ik ben een fervent speciaalbierdrinker.
Worden ze ook allemaal netjes bijgehouden in untappd?Haha, nou, dry januari is niet voor mij weggelegd. Ik ben een fervent speciaalbierdrinker. De plannen zo ver zijn ook met (speciaal) bier, de restanten gaan gewoon vloeibaar als begeleiding naar binnen
P.s. tot nu toe staat de poging voor komende zaterdag gepland.... Spannend
Ja helaas is mijn collectie gedronken bieren inclusief ranking ook online bijgehouden....Worden ze ook allemaal netjes bijgehouden in untappd?
dry januari is gewoon een hype, dus gewoon tegendraads blijven drinken is het beste
Ieder zijn meug, ik vind droge witte wijn, rosé wijn en rode wijn ook aardig goed te pruimen!Hè gets... bier.
Geintje maat, ik ben hobby brouwer!Ieder zijn meug, ik vind droge witte wijn, rosé wijn en rode wijn ook aardig goed te pruimen!
Sterke dranken wordt ik doorgaans niet vrolijk van.
Hahaha hier word dat ook netjes gedaanJa helaas is mijn collectie gedronken bieren inclusief ranking ook online bijgehouden....