BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2021: "Dry January".

Het wordt nog leuker.
Want als je denkt aan een belgische stoof of boeuf bourguignon, dan kook je alcohol er toch al uit.

Ach, het wordt gewoon lekker veel stoof denk ik. Ik heb al wel wat ideeën in ieder geval.
 
Ik heb ook wel een idee moet ik zeggen, de uitvoering is dan weer een heel ander verhaal....
 
Ik heb ook wel een idee moet ik zeggen, de uitvoering is dan weer een heel ander verhaal....

Wat je aan drank overhoudt en ècht niet op kan... ben altijd bereid te helpen Rob!
 
Ik wilde zo'n worm uit de tequila fles maar eens indirect garen en afblussen met vodka.

Dat kan best een mooi plaatje opleveren ....

Ik denk dat je Mezcal bedoeld ipv Tequila. Ook heeeeeel lekker.

Ofwel zoals visjes drinken in Geraardsbergen:
Het Krakelingenfeest en de Tonnekensbrand staan officieel op de 'Representatieve Lijst van het Immaterieel Erfgoed van de Mensheid in het kader van de Unesco-Conventie 2003'. De traditie schrijft voor dat de Geraadsbergse 'notabelen' of gemeenteraadsleden levende visjes uit een 16de-eeuwse zilveren beker wijn drinken
 
Ik ga deze chat vermijden.. niet goed voor mijn dry January doelstellingen...
Dus je bent nu het gehele alcoholvrije assortiment van de slijter aan het proberen 🤔🤭
 
Wat je aan drank overhoudt en ècht niet op kan... ben altijd bereid te helpen Rob!
Haha, nou, dry januari is niet voor mij weggelegd. Ik ben een fervent speciaalbierdrinker. De plannen zo ver zijn ook met (speciaal) bier, de restanten gaan gewoon vloeibaar als begeleiding naar binnen 👌🏻
P.s. tot nu toe staat de poging voor komende zaterdag gepland.... Spannend 😊
 
Ik ga deze chat vermijden.. niet goed voor mijn dry January doelstellingen...
Januari? Ik ga na de feestdagen altijd voor 3 maanden onthouding. Goed voor mijn lijn :geek: Deze keer is mijn vrouw een haar Cava-sister mee op de kar gesprongen voor 2 maanden.
 
Januari? Ik ga na de feestdagen altijd voor 3 maanden onthouding. Goed voor mijn lijn :geek: Deze keer is mijn vrouw een haar Cava-sister mee op de kar gesprongen voor 2 maanden.
Onthouding, daar heeft mijn vrouw het ook regelmatig over .

Maar als je de rest van het jaar een beetje normaal doet, dan kun je dat in januari oik
 
Haha, nou, dry januari is niet voor mij weggelegd. Ik ben een fervent speciaalbierdrinker. De plannen zo ver zijn ook met (speciaal) bier, de restanten gaan gewoon vloeibaar als begeleiding naar binnen 👌🏻
P.s. tot nu toe staat de poging voor komende zaterdag gepland.... Spannend 😊
Worden ze ook allemaal netjes bijgehouden in untappd?

dry januari is gewoon een hype, dus gewoon tegendraads blijven drinken is het beste
 
Worden ze ook allemaal netjes bijgehouden in untappd?

dry januari is gewoon een hype, dus gewoon tegendraads blijven drinken is het beste
Ja helaas is mijn collectie gedronken bieren inclusief ranking ook online bijgehouden....
 
Ieder zijn meug, ik vind droge witte wijn, rosé wijn en rode wijn ook aardig goed te pruimen!
Sterke dranken wordt ik doorgaans niet vrolijk van.
Geintje maat, ik ben hobby brouwer!
 
het onderwerp van deze maand maakt raar genoeg flink de tongen los :ROFLMAO:
 
Hahaha ach het is toch juist goed dat je zaken ter discussie kan stellen, dat houd het levendig
 
Ik moet altijd zo lachen om de dry januari hyp. Ik heb bijna 10 jaar bij Gall&Gall gewerkt, dan kwamen er klanten eind december met een winkelwagentje in de winkel om die vol te laden, want nu mochten ze nog drinken. Tegen het eind van januari ging ik al extra drank bestellen en ja hoor op 1 februari kwamen ze weer met hun winkelwagentje in de winkel en die werd weer zoals vanouds vol geladen😂🤣😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan