Oh leuk... ik verheug me al op haar gast optreden!Oh mensen.. ik heb zo'n leuk idee..maar ga het niet delen. Ben helemaal hyper zo leuk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh leuk... ik verheug me al op haar gast optreden!Oh mensen.. ik heb zo'n leuk idee..maar ga het niet delen. Ben helemaal hyper zo leuk.
Haha, dat zal dan wel weer wat exclusieve inkijkjes opleveren....Oh mensen.. ik heb zo'n leuk idee..maar ga het niet delen. Ben helemaal hyper zo leuk.
Ga het dit weekend denk ik al maken..
Leuk man!
Oh leuk... ik verheug me al op haar gast optreden!
Stofzuigen dan, die haren vind je overalIk zeg hare los en ...
Lekker hoor! Je moet als je meedoet nog wel een draadje toevoegen met je gerecht
Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.Het wordt nog leuker.
Want als je denkt aan een belgische stoof of boeuf bourguignon, dan kook je alcohol er toch al uit.
Ach, het wordt gewoon lekker veel stoof denk ik. Ik heb al wel wat ideeën in ieder geval.
Om je bij te vallen :Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Haha tnxOm je bij te vallen :
Alcohol (bier, wijn en sterke drank) | Voedingscentrum
Alcohol is schadelijk voor de gezondheid. Het advies is daarom: drink geen alcohol. En als je toch drinkt, dan niet meer dan 1 glas per dag.mobiel.voedingscentrum.nl
Gewoon nogmaals proberen en anders was de wijn nog een keer lekkerDry January mislukt...
Wijn was wel lekker
Heb het ook maar eens gelezen en als waarheid aangenomen. Ik denk dat bij een boeuf bourguignon met een hele fles wijn de hoeveelheid alcohol enigszins relevant is in het eindresultaat, bij mijn gebruikelijke stoof met een heel flesje bier op 4 personen niet echt.Dit is al vrij achterhaald naar mijn weten. Er blijft bijna altijd nog alcohol over. Bij een flesje bier met een normaal alcohol percentage moet je bijna het halve flesje weg koken en dat gebeurt meestal niet.
Denk dat het voor de meeste mensen ook geen probleem is, maar ik gebruik het niet bij gerechten die mijn peuters ook eten als je een lekker sterk donker biertje neemt, dan heb je kans dat er nog steeds 2% alcohol in zit.Heb het ook maar eens gelezen en als waarheid aangenomen. Ik denk dat bij een boeuf bourguignon met een hele fles wijn de hoeveelheid alcohol enigszins relevant is in het eindresultaat, bij mijn gebruikelijke stoof met een heel flesje bier op 4 personen niet echt.
Wellicht dat voor de zwangere vrouwen deze kleine hoeveelheden nog van belang zijn.
Dan gaan ze wel lekker rustig naar bedDenk dat het voor de meeste mensen ook geen probleem is, maar ik gebruik het niet bij gerechten die mijn peuters ook eten als je een lekker sterk donker biertje neemt, dan heb je kans dat er nog steeds 2% alcohol in zit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Tis ook nergens goed voor...Dry January mislukt...
Wijn was wel lekker