BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2021: "Dry January".

Trijsie

Stoker

@Frits of andere moderator en andere leden. Hoe is jullie mening naar versoepeling vd regel dat je de foto zelf gemaakt moet hebben naar bijvoorbeeld je moet het gerecht zelf gemaakt gemaakt en jijzelf of iemand in je huishouden moet de foto gemaakt hebben.

Zoals veel van jullie weten maken ik en mijn meissie heel graag voor deze wedstrijd de leukste foto's. Onze corona hobby lijkt het wel geworden :). Nu heb ik vaak foto's die ik niet inzend omdat zij die gemaakt heeft terwijl ik sta te bbqen voor deze opdracht, dan staat die lelijke kop of hand er van mij op.. ik kan ook mijn nagels lakken natuurlijk...maar liever niet.

Het idee van het gerecht komt dan nog steeds vd inzender, het blijft een bbq gerecht etc etc.

Robdijn

Stoker

😂 de opmerking die ik daarover plaatste laatst was voor de gein hè! Ik heb er geen probleem mee zolang je niet te fanatiek wordt en een food fotograaf inhuurt 😉
Anders wordt de forumleiding nog demissionair.

mrooding

Administrator
Forumleiding

Door @Trijsie kom ik er net achter dat ik al bijna een jaar de officiële regels zelf overtreed. Mijn vriendin maakt bijna altijd de foto's 😂 Is dit schandaal groot genoeg om een aftreding te eisen?🤪

Trijsie

Stoker

😂 de opmerking die ik daarover plaatste laatst was voor de gein hè! Ik heb er geen probleem mee zolang je niet te fanatiek wordt en een food fotograaf inhuurt 😉
Anders wordt de forumleiding nog demissionair.
Nee maar toch.. je opmerking was gewoon terecht..

mrooding

Administrator
Forumleiding

Dat heb je toen wel meteen opgebiecht en dan kom je er vaak wel mee weg.... jij HELD! 🙄
Klopt helemaal. Ik ben er altijd transparant over geweest. Mijn integriteit houdt stand 🤣

Al het gegrap terzijde, mijn persoonlijke mening is dat jij of je vriendin, of je zoon of dochter, allemaal prima de foto mogen maken. Net zoals @Trijsie doen wij het graag samen en dat moeten we alleen maar aanmoedigen. Het is juist ontzettend leuk als je onze fantastische hobby toch op een bepaalde manier kan delen met je partner.

Als we te puristisch worden mag je straks je huisgenoten niet meer vragen om even de uien te snijden 🙄

Frits

Administrator
Forumleiding

Dus, de foto moet gemaakt worden door iemand uit het eigen gezin. Zodra er problemen komen met professionele fotografen kijken we wel weer verder.

Peter64

Gemarineerd

Alles goed en wel grapperhausjassen, fotograven, katten op het aanrecht, leuke vriendinnen met gelakte nagels, etc. ;)
Al met al is het 16 januari en ik zie nog maar weinig inzendingen voor deze maand. :cry:
(ahum....Die van mij komt woensdag...als het lukt.) :unsure:

(Koen)

Kooltjesharker

Ik ben er vandaag druk mee bezig. De rookpluimen trekken al sinds 11 uur uit bbq

Barbeknoei

Gemarineerd

Door @Trijsie kom ik er net achter dat ik al bijna een jaar de officiële regels zelf overtreed. Mijn vriendin maakt bijna altijd de foto's Is dit schandaal groot genoeg om een aftreding te eisen?
Echt waar? Dit had je zo gemakkelijk kunnen oplossen door je vriendin het werk te laten doen, het verhaal en de foto te laten posten .

En jij...... Bier drinken en delegeren.

Camera terug, uithuilen en opnieuw beginnen.

Bovenaan Onderaan