Dat is wel heel veel speling. Wordt vast beter na veel rook en vet, maar toch nog veel speling. Die van mij had dit niet. Zelfs voor het seasonen.Paar uur en lagen verder. Nog wel behoorlijk wat speling maar voel wel iets meer weerstand bij het draaien zal dus vast iets geholpen hebben. En hij is mooi zwart geworden.
Eens hoor, heb het ook bij Bastard neergelegd, ben benieuwd. Desalniettemin is het wel een geweldig apparaat!dit gaat er bij mij niet in, je koopt een product dat verkocht wordt als werkende en niet als DHZ project.
Dan moet je nog zelf lopen klooien om het werkende te krijgen????
Gewoon ondermaats in mijn ogen.
Vind je dat al veel speling? Mijn 2021 model had na het seasonen (én gruis) nog 2x meer ruimte dan dat. Ik heb dan ook een Reggulator van green egg besteld, maar die past op het 2021 model echt niet verder dan 4 of 5 mm. Die valt er dus gewoon vanaf als je het deksel open doet en niet je hand er op houdt.Dat is wel heel veel speling. Wordt vast beter na veel rook en vet, maar toch nog veel speling. Die van mij had dit niet. Zelfs voor het seasonen.
Ik had zeker iets minder speling, maar dit is weg als er eenmaal wat vet bijkomt. Ik zou je hier dus geen zorgen om maken.Paar uur en lagen verder. Nog wel behoorlijk wat speling maar voel wel iets meer weerstand bij het draaien zal dus vast iets geholpen hebben. En hij is mooi zwart geworden.
Ja das een dingetje he met de ashtray en een blower. Ik bedacht mij dat ook toen ik hem kocht. Maar ik zal hier weinig gebruik van maken denk.Vind je dat al veel speling? Mijn 2021 model had na het seasonen (én gruis) nog 2x meer ruimte dan dat. Ik heb dan ook een Reggulator van green egg besteld, maar die past op het 2021 model echt niet verder dan 4 of 5 mm. Die valt er dus gewoon vanaf als je het deksel open doet en niet je hand er op houdt.
Eens hoor. Die nieuwe 2021 Bastards zijn echt een DHZ project om werkend te krijgen. En al zeker met een blower + controller is er geen beginnen aan. Die ashtray onderin heeft zoveel luchtweerstand, dat alle ingeblazen lucht tussen het keramiek van buitenwand en firepit ontsnapt en direct boven het rooster uit komt. Iets daarvan slaat wel terug, maar het is zo ontzettend indirect dat mijn controller die de guru binnen 1 graad marge houdt over uren, bij de Bastard er gemakkelijk 40-50 graden overheen schiet.
Kijk dat moet ik ook hebben.Gister de kit binnen gekregen met een presentje vanuit the Bastard.
Het was een tube met een mooi spits puntje waar alle oneffenheden mooi mee dicht gemaakt konden worden.
Morgen maar weer eens de fik erin om te testen!
Bekijk bijlage 24279
slim gedaan maar lijkt mij toch ook niet helemaal de oplossing...Ik had er met onze GrillBill ook wat last van.
Nu niet meer.
Zelfs een zuigend geluid uit de margrietschijf bij gesloten kleppen.![]()
![]()
Trotse eigenaar van een prachtige Grill Bill
Ik had er met onze GrillBill ook wat last van.
Nu niet meer.
Zelfs een zuigend geluid uit de margrietschijf bij gesloten kleppen.![]()
![]()
Trotse eigenaar van een prachtige Grill Bill
Blijf dat vreemd vinden. Bij mij KJC zit daar ook wat speling op, maar hij gaat toch wel gewoon uit terwijl ik het gevoel heb dat deze niet hermetisch afsluit. Het gaat uit als hij 'veel te weinig' zuurstof krijgt. Dus in principe is het geen ramp dat er nog een ietsiebitsie lucht binnen komt, maar het moet gewoon te weinig zijn om te kunnen blijven branden.
Hopelijk geraakt het opgelost.