BBCharlie
Stoker
Kom uit Zutphen, dan is Tilburg niet dichterbij ;-) Heb al een afspraak ingepland staan met de weberstore (want dat moet nu nog), dus Amersfoort it is ;-)
Ah nee dan is Amersfoort prima. Veel Plezier met ‘kijken’
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom uit Zutphen, dan is Tilburg niet dichterbij ;-) Heb al een afspraak ingepland staan met de weberstore (want dat moet nu nog), dus Amersfoort it is ;-)
Ik heb gisteren een gekocht (een vroeg verjaardagscadeau aan mezelf). Opgepast als je een VW Golf of iets vergelijkbaars hebt, de doos raakte niet in de wagen ...
Uiteindelijk met hulp van een verkoopster alles uit de doos gehaald, in de wagen gelegd en met bubbelplastic beschermd. De terugrit naar huis was gelukkig niet ver. Het was niet de eerste keer een klant bij hun met een te grote Q voor de wagen naar huis wou gaan.Haha klopt. Ik kreeg de doos precies in mijn Skoda Karoq. Hoe heb je het opgelost?
en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je aankoop
Veel plezier morgen!Kom uit Zutphen, dan is Tilburg niet dichterbij ;-) Heb al een afspraak ingepland staan met de weberstore (want dat moet nu nog), dus Amersfoort it is ;-)
Ja! even snel als een 'normale' ketelVraagje aan de eigenaars, dooft het vuur bij jullie als alles gesloten is?
Thanks! Kreeg na mijn kooksessie de temperatuur niet onder 130 graden, zelfs niet met alles te sluiten. Heb een foutje gevonden in de dichting van het deksel en (volgens mij althans) daarom niet dooft. Gelukkige had ik niet teveel kolen erin gedaan. Even het deksel opnieuw monteren en indien geen succes Weber even contacteren ...Ja! even snel als een 'normale' ketel
Dat probleem had ik met de poort naar de achtertuin en alle deuren in ons huis. Heel de doos buiten op de stoep uitgeruimd en de inhoud naar binnen gebrachtIk heb gisteren een gekocht (een vroeg verjaardagscadeau aan mezelf). Opgepast als je een VW Golf of iets vergelijkbaars hebt, de doos raakte niet in de wagen ...
Ik kan het mij zo voorstellen . Maar zie het als een voordeel, de perfecte anti-diefstal !Dat probleem had ik met de poort naar de achtertuin en alle deuren in ons huis. Heel de doos buiten op de stoep uitgeruimd en de inhoud naar binnen gebracht
Dat was idd het eerste wat ik zei: zo die nemen ze niet zomaar mee uit de tuin haha.Ik kan het mij zo voorstellen . Maar zie het als een voordeel, de perfecte anti-diefstal !
Afscheid nemen van 1 wga... + 1 Summit = weer 4 Webers! Easy-PeasyIk wil er ook één, maar krijg dat thuis niet voor elkaar. Heb al 4 Webers en ruimte te kort
Iemand tips om de partner over te halen
Ik ruil mijn 47cm webertje in voor deze 61(?)cm versie. Problem solved! Maar om de WAF (Wife Acceptance Factor) zover te krijgen heb ik ook jaren lang voor moeten zwoegenIk wil er ook één, maar krijg dat thuis niet voor elkaar. Heb al 4 Webers en ruimte te kort
Iemand tips om de partner over te halen
Gefeliciteerd! Hij is groot, vond m’n vrouw ook maar dit weekend zei ze: ik ben er ook al aan gewend. Ik ook trouwens.ik kan me voorstellen dat weber de prijs verhoogd gezien het succes en het rooster diameter plus alles wat er bij zit. Als je dat bij BGE bestelt ben je het dubbele kwijt. Vergelijking gaat niet helemaal op maar voor mij was dit wel de keuze.Kijken, kijken niet kopen.
Mooie zaak, veel leuke dingen te koop. Je wordt echt hebberig als je door die winkel loopt.
Omdat het nog best doorliep met aantal afspraken en mensen die hulp vroegen, heb ik na de uitleg rustig rond de kamado gelopen. De spit bekeken die op het grilling center zat en alle roosters eruit en weer opnieuw erin gedaan. Dat GBS systeem is leuk maar ik heb al gietijzer en carbon stalen pannen om steaks af te grillen en volgens mij kan het rooster zelf ook al aardige grill-marks maken dus daar ga ik verder niks bij halen (of misschien later een keer als kado vragen).
Heb niks gekocht in de winkel, maar zojuist via de site besteld ;-)
Er werd mij verteld dat ze eind mei weer een levering verwachten dus we gaan het zien.
Ook werd al licht gewaarschuwd voor een mogelijke prijsverhoging binnenkort, dus als ik interesse had moest ik niet te lang wachten (kan verkooppraatje zijn, maar dat durf ik niet te zeggen).
Anyways, binnenkort meer en foto's als de kolos wordt geleverd hier (incl spit) ;-)
Typisch Amerikaans dus!Het lijkt wel een bumper van een vintage Cadillac zo glimmend en pompeus.