Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Bram, mijn interesse is ook gewekt.Ik hou je op de hoogte!
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind die houder juist niet om aan te zien, dus ben blij dat deze niet op de E6 zit ;-)...
1 klein minpunt vind ik dat een weber mt wel een houder heeft voor een igrill en deze niet. Hij kan natuurlijk op t blokje maar toch...
...
Ja snap ik ook weer , zon uitstulping. Hadden ze m midden in t middelste blokje verwerkt had t er heel mooi uit kunnen zien.Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind die houder juist niet om aan te zien, dus ben blij dat deze niet op de E6 zit ;-)
Precies dit dacht ik bij aanschaf Ik overwoog bijna om de versie waarbij de kamado is ingebouwd met rvs tafel, wielen en gasontsteker maar het leek mij ook weer zo overdreven om €700-€800 extra uit te geven omdat ik de zijtafeltjes mistte.Komt er ook een soort van zijtafel voor de summit kamado? Er is ooit n keer een weber tafeltje geweest met een halve ronding erin voor de 57 cm. Zoiets zou mooi zijn.
Gr Spijkie
Ik had juist moeite met het wieltje met de rem. Na veel proberen ging ie er wel in.@BBCharlie ging op zich prima. Hadden wat moeite met 1 wieltje waarbij je een staafje door moet duwen. Binnenste kon net niet gelijk met het gaatje. Binnenkant was van rubber (uiteinde van de poot) en zat vast, dus iets groter gemaakt met schroevendraaier en toen ging het prima met een beetje pielen en bewegen.
Even de app ‘Bilt’ downloaden. Vond ik zelf heel makkelijk, alles in 3D. Kon je goed bekijken. Als die staat, staat die als een huis!
Vandaag de mijne ook binnen. Eerst inelkaar gezet, ik ben niet heel handig maar vond het deel met de poten nog wat lastig. Daarna gelijk inbranden volgens de gebruiksaanwijzing. Ik had nog wat oude briketten dus hup aan met dat ding. Dat ging goed. Vandaag een stuk rollade proberen met de char baskets. Nog nooit eerder mee gewerkt en even pielen met de temperatuur om stabiel te krijgen op 180 graden, gaat ook goed. Nu kijken hoe stabiel hij blijft op 180 voor 3 kwartier. Daarna even een biefstukje op hoog, dan schuif ik de baskets naar het midden.
Ik vind m eruit zien als een Rolls Royce , groot en glimmend! En tot nu toe lijkt t super te gaan. 1 klein minpunt vind ik dat een weber mt wel een houder heeft voor een igrill en deze niet. Hij kan natuurlijk op t blokje maar toch...
Ik ben benieuwd hoe t vergaat met de brandstof etc. Ik laat t weten.
Gr Spijkie
Ik ben benieuwd: kan hier ook een spit op ?
Wel n duur ding!Ik ben benieuwd: kan hier ook een spit op ?
Dat dacht ik ook gelijk idd! Maar heb even gekeken bij de prijzen voor 1 van een 57 cm ketel en dan betaal je ook al 175,- voor een WeberWel n duur ding!
Yep, 1 van de redenen waarom ik voor deze kamado ben gegaan.Er is een onderste en bovenste kolenrooster?