BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013

Het wordt steeds leuker bij de Tony Stone :) 
 
gezellig Kurre, weer een team erbij
 
Wij hebben ons met De Rokende R?g?hs net ook ingeschreven!
Nu nog een hoop kruisjes op de kalender zetten tot het zover is ;D
 
Ah, gezellig!
 
helemaal top, hoe meer teams hoe gezelliger
 
Weer een team erbij, daar wordt ik vrolijk van :) 
 
Is het ook mogelijk om te komen kijken. Zit nog niet in een team en verwacht ook niet dat ik tegen die tijd goed genoeg ben.
Ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat.

Natuurlijk moet het wel uit komen, vrouw lief is 12-05 jarig.
 
Ja, hoor, je mag gewoon langskomen om te kijken, graag zelfs!
En goed genoeg? Wij zijn vorig jaar ook gewoon begonnen. De Jack was pas onze tweede wedstrijd ;)
 
Het voordeel van een team is dat je zelf niet heel goed hoeft te kunnen barbecuen. Je moet het samen doen, samen tot een goed product komen gaat een stuk makkelijker in een team.
 
Ik kom waarschijnlijk ook kijken, heb nog nooit een KCBS wedstrijd gezien (behalve in "BBQ Pitmasters" ;D) dus dat wil ik wel eens meemaken.

Kan ik meteen ook een leuk verslagje op mijn blog plaatsen ;)
 
noskos zei:
Harry heeft zojuist bekend gemaakt dat de Tony Stone Low & Slow Competition volgend jaar op 10-12 mei zal plaatsvinden.

Tony Stone Low & Slow BBQ competition 2013

Datum: 17-19 mei 2013

...

Hey Noskos, er staat nog een foutje in de eerste zin denk ik ;)
 
Heb nu geen vaste computer bij de hand. Zal het later aanpassen. Het is een week verschoven vandaar het verschil ;)
Bedankt voor het melden!
 
ChrisMaes zei:
noskos zei:
Harry heeft zojuist bekend gemaakt dat de Tony Stone Low & Slow Competition volgend jaar op 10-12 mei zal plaatsvinden.

Tony Stone Low & Slow BBQ competition 2013

Datum: 17-19 mei 2013

...

Hey Noskos, er staat nog een foutje in de eerste zin denk ik ;)

Ik heb het maar even voor Dennis verandert, hij is een beetje druk
 
Dank je Leo!
 
Doe jij ook mee Marc? Of is het hetzelfde team als vorige jaar?
 
Vragen en antwoorden van AllSeasoned BBQ Team aan Tony Stone organisatie
Beste Harry,

Ik heb op de site gezocht naar de antwoorden op mijn vragen en het helaas niet kunnen vinden dus vandaar dat ik je even deze mail stuur.

Vraag 1 : Is het net zo als vorige jaren dat de organisatie het vlees voor de wedstrijd verstrekt ?

Vraag 2 : Kun je zeggen of we een schouder met bone-in krijgen voor de PP of gewoon procureur?

Vraag 3 : Kun je iets zeggen over welk deel we voor de Brisket krijgen ?

Vraag 4 : Is er op de locatie ruimte genoeg net als bij het Twiske om camper/caravan te parkeren vlakbij de tent ?

Ik dank je bij voorbaat voor de informatie. Als je het goed vindt plaats ik de vragen en antwoorden op de BBQ fora zodat je niet van iedereen dezelfde vragen krijgt .


Met vriendelijke groeten,


Marc Brunsmann - Team Captain AllSeasoned BBQ Team

Hallo Marc,

Het vlees wordt dit jaar niet door de organisatie ter beschikking gesteld, het deelnemersveld is eenvoudig te groot geworden. Mocht er nog wel de komende maanden een sponsor opduiken dan laten we dat weten.

Wel hebben we ons inziens een mooie deal met Beef&Steak voor de teams weten te realiseren . De teams krijgen binnenkort hun code toe gemaild waarbij ze 30% korting krijgen voor het vlees om te oefenen in aanloop naar de Tony Stone en voor de wedstrijd zelf geven ze 50% korting op het vlees wat je nodig hebt voor de wedstrijd.

oja je vraag 4: antwoord is Ja

Bijgaand de KCBS regels welke gelden voor de Tony Stone. Hierin staat ook de eisen omtrent het vlees dus wat je kan en mag gebruiken, artikel 10. De regels gaan er vanuit dat het vlees door de teams meegenomen wordt. Er vind dan ook een vlees inspectie plaats om te controleren of de temperatuur goed is en om te controleren of het vlees niet van te voren is bewerkt met marinade ect.

Binnen kort krijgen de teams ook nadere informatie omtrent het evenement.

Ik hoop dat ik hiermee je vragen hebt beantwoord en mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, let me know.

Harry Havinga

https://docs.google.com/file/d/0B_M_...it?usp=sharing
 
Terug
Bovenaan Onderaan