BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013

Waarom in de tent en niet aan de buitenkant van de tent? Deze banner mag zeker gezien worden  :)
 
Helemaal gelijk Leo, Frits schrijft "voor in de tent" daar had hij een spatie weg moeten laten: voorin de tent ;)
 
Goed plan, dan zie ik en anderen welke mensen nu van dit forum komen, leuk bedacht!
Het ziet er naar uit dat ik toch zondag ga komen, zaterdag is een dag voor mij en mijn vriendin, we werken onregelmatig dus zien elkaar niet erg veel op bepaalde weken.
Maar tot van het weekeind, ben erg benieuwd naar hoe iedereen gaat presteren en hoe dat nu is zo'n evenement.
 
Ben ook van plan te gaan een zondag,zou er ook iets van kolen,rubs,sausen en gadgets te koop zijn
 
Ronald (Roon) www.best4bbq.nl is er vlgs mij ook (American Stockyard BBQ sauzen)
 
Nou die er allemaal zijn dan komt het helemaal goed......

Heb er nu helemaal zin  ;D ;D
 
Je kunt leden van het genootschap ook herkennen aan hun pin of shirts ;)
 
Of banners die in de tent hangen ;)
 
Als jullie voor ons nog een bannertje over hebben hangen wij deze uiteraard ook graag op!
 
Voor alle teams, maar ook de toeschouwers, heel veel plezier en suc6 gewenst zaterdag en zondag in Hoofddorp
Laat ze een poepie ruiken, maar geniet vooral, en maak er een mooi feestje van.  :D

Volgend jaar ben ik er hopelijk zelf ook bij.

Mac
 
dank je wel Marcel
 
Mac zei:
Voor alle teams, maar ook de toeschouwers, heel veel plezier en suc6 gewenst zaterdag en zondag in Hoofddorp
Laat ze een poepie ruiken, maar geniet vooral, en maak er een mooi feestje van.  :D

Volgend jaar ben ik er hopelijk zelf ook bij.

Mac
Tja, mooier dan dit kan ik het ook niet verwoorden :mad:

Veel succes aan alle teams!
 
dank je Chris
 
Ik kan vast niet iedereen morgen succes wensen. Dus succes aan alle deelnemers en misschien tot morgen. We komen morgen vanuit het noorden van Drenthe even langs ;-).
 
Net even snel wezen kijken.
Had nl. maar een klein uurtje want thuis moest de BBQ ook nog aan :)

Had nog wel het geluk dat de Lowland Smokers dicht bij een speeltuin stonden, kon ik mooi hun inzending voor de Burger wedstrijd meemaken terwijl de kleine aan het spelen was.

Foto-NNE64ECZ-D.jpg

Andere vorm van Spareribs en PP tegelijkertijd?

Foto-QSZSWGJS-D.jpg

Lowland Smoker (de rest zat verderop lekker op een bankje)

Foto-RGDMUYSV-D.jpg

De burger in de maak...

Foto-MTRCDA6Y-D.jpg

Paparazzi?

Foto-PNJWFVFG-D.jpg

De Burger!

Foto-FMCKZDX7-D.jpg

De jury is gearriveerd....

Foto-LKOSTNOE-D.jpg

Proeven...

Foto-WWUSMFID-D.jpg

De cijfers noteren... (en ja er stond in ieder geval een 10 en een 8) :)

Foto-4PQMT63S-D.jpg

Dit blijft er over als de jury weer weg is...

Heb hierna zelf nog een stukje mogen proeven en moet zeggen....
Heerlijk!! :-D

Mooi om toch nog even geweest te zijn en te zien hoe het er aan toe gaat.

Alle teams nog veel suc6 en plezier vandaag en morgen!
 
mooie foto's, leuk dat je genoten hebt, heb je alleen gemist bij de tent van de Sea Side Smokers en het genootschap  ;)
 
De burger was idd heel erg lekker van de Lowland Smokers. Nog lang zitten genieten van de na-smaak in de auto. Hulde!
Ga ik zeker proberen na te maken :) Leuk om er te zijn geweest en van een aantal teams de handen te hebben kunnen schudden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan