BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013





































Helaas alleen gister geweest, vandaag geen tijd.

Was uiteraard erg gezellig, weer een hoop mensen ontmoet, en tsja de beans en salade van Phubar waren super! goed voor een 2de plek.

Seaside smokers ook gefeliciteerd met de 5de plek side dishes, had graag willen proeven!

Helaas voor ons geen plek voor de steak en burger wedstrijd, door een misverstand, geen steak ingeleverd en dat is niet goed voor de gemiddelde score ;)

Burger was super! alle smaken zaten er goed in, de burger zelf was een spiffs en daaromheen een creatie van Frank, top Frank! Ik heb er veel mensen over horen praten.

Iedereen heel veel plezier en succes vandaag!
 
Ik heb een superweekend gehad in Hoofddorp. Voor het eerst (met team probbqshop.nl) aan een wedstrijd deelgenomen.
Ook nu weer veel geleerd en gezien. Leuk om weer nieuwe mensen van het genootschap te ontmoeten en ervaringen te delen.

Natuurlijk alle winnaars van harte gefeliciteerd met hun prijs.

Groetjes Martin
 
ChrisMaes zei:
Waar kan ik de uitslag vinden? Ben natuurlijk reuze nieuwsgierig hoe de teams het hebben gedaan :)

Zodra ze online staan zullen we dat hier melden oke?
 
Had op Facebook al eea aan beelden voorbij zien komen. Ben helaas niet real time gaan kijken... :-(

Alle deelnemers van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!
 
Zo gaat dat, als je constant kunt scoren maakt het ook niet uit of je 1ste plaatsen hebt...
 
Wel een heel mooie 1ste plaats, met enoorm voorsprong, op de Pork Ribs toch Dennis? Mooi gedaan!  8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan