BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013

Nu maar eens nadenken over een team :)
 
nieuwe uitdaging
 
De Sea Side Smokers zijn zojuist ingeschreven
 
ik ga er wel van uit dat jullie ons aan komen moedigen hoor
 
Mac zei:
Goed om te horen, dat je mee gaat doen Jord.  :)

Suc6 Jord, en de SSS

Mac

Ik heb er echt zin in, denk dat brisket vaak op het menu gaat staan komende winter ;-)
 
Oei ik wil ook wel mee doen, maar judgen lijkt me ook een optie

@jord - team member nodig :p
 
Er is een aantal mensen dat best mee wil doen, Gerard777 bijvoorbeeld, Mac dacht ik ook, dus misschien kunnen jullie samen wel een team vormen?
 
Ik weet nog niet in welke vorm ik er bij gaan zijn... Judge lijkt me erg leuk en meedoen in een team ook, waarbij als ik in een team ga er ook ?cht voor wil gaan en geen we-zien-wel-waar-het-schip-strand-als-we-maar-lol-hebben-en-als-het-niet-leuk-is-snijden-we-het-vlees-doormidden-en-gaan-we-weg team (ik chargeer lichtelijk)... Dus daar denk ik nog even over na ;)
 
ha, kijk
En zo denk ik er nou precies het zelfde over.
Mee doen prima, maar wel serieus

Of niet, en opeten ipv inleveren.
Dat was mijn enige optie de laatste keer.
Wel lekker, maar niet de bedoeling natuurlijk.
 
Wat je kan doen is iedereen verantwoordelijk maken voor 1 gerecht. Je kan dan een keer bij elkaar komen om van elkaar te proeven of je deelt elkaars recepten en probeert die gewoon.
 
Ik vind het geweldig om over de wedstrijden te lezen, de enthousiasme te zien, en te ervaren van leden van het Genootschap die ik in real life heb mogen ontmoeten. (zijn er nog niet veel, maar je moet ergens beginnen  :) )
Maar heb nog geen BBQ evenement mogen meemaken dit jaar, door mijn onregelmatige onregelmatigheids diensten (bewust herhaald).
Altijd als er wat te zien valt, moet ik werken  :( (dus ook tijdens het EK volgend weekend (25/26).
(Die ene x dat ik wel kon, en ook ben geweest............was het afgelast  ??? :( )

Dus dat zal ook zo zijn, als ik met een team mee zou willen doen, en dat kan niet.
Ik geniet zo als het er nu uitziet, voorlopig lekker vanaf de zijlijn, en  zien wel wat de toekomst brengt, maar ben stiekum wel een klein beetje jaloers, op de mannen, en vrouwen die er wel voor kunnen gaan.

Misschien eerst maar eens een x met een workshop mee doen.  :-\

Mac
 
je was me net voor Mike  :D
 
Ik heb zojuist ons team, The Filous, ook ingeschreven... :D
Dat wordt nu wel heel erg lang uitkijken naar die dag. Maar zo hebben we veel tijd om te oefenen natuurlijk ;)
 
Ben benieuwd naar je team.
Mischien dat je je team wil voorstellen.
 
Leuk Kurre! Zien we jullie daar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan