BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013

Voor het Grand Championship tellen zoals altijd bij de KCBS regels alleen de vier hoofdcategorie?n, kip, ribs, shouder en brisket. De rest is voor bragging rights.

@Poets, je hebt nog tijd zat om een team op te richten, denk dat er best wel mensen hier zijn die ook mee willen doen en je hebt nog tijd genoeg om te oefenen.
Als er startende teams zijn die hulp, advies of wat dan ook nodig hebben, laat het dan weten dan roepen we een speciaal teamdeel in het leven!
 
Dominique zei:
Echt?Ikhebergeenwoordenvoor..... Belachelijk!

Ik wel...in de goeie ouwe tijd noemden wij die lui,heel netjes, druiloren en/of miesgasters. Zijn geen vrienden of bekenden waard!

Maar ondanks dat ben ik toch heel erg van plan om te gaan komen en speciaal SSS en nog meer speciaal Leo aan het werk te zien.Hij immers was"/is in de "progressif mood".
 
Tja, zoals,jullie al boven zeggen, geen woorden voor. Maar goed niet meer over nadenken.
We gaan gewoon verder met Q'en met gezellige mensen 8)

We gaan gewoon lekker buurten, want ondanks dat niks konden inleven eigenlijk te druk gehad om met de verschillende mensen lekker te ouwehoeren.
 
Alleen is de ene opdracht net iets anders dan die andere ;-)

Go 10%! (insiders joke)
 
En misschien komt er nog wel een kans ;)
 
Dat klinkt veel belovend ;)
 
Hey bedankt voor de update! Dat bied weer iets meer mogelijkheden (voor mij dan). Nu kan ik gaan overwegen wat ik ga doen... Judgen, meedoen in een team of geen van beide :p
 
dat zal misschien ook nog wel veranderen
 
Alles verschuift een week, dus ook de Judging Class.
 
10%, had ik er nu maar iets op gewed, geweldige payout  ;)

Harry is een engel
thankyou.gif
 
ga je je nu ook inschrijven Jord?
 
Hij kan het nou niet meer maken om niet mee te doen ;).
 
Jord kan het toch niet maken om dat Beest niet aan te slingeren dat weekend  ???

Of is Jord BANG om van de Sea Side Smokers te verliezen !!!!!  :D

Mac
 
Ik ben niet bang, sterker nog, ik rij nu met veel te hoge snelheid naar huis om mij in te schrijven ;-)
 
Wij zijn niet bang van dat grote ding hoor! It's the cook, not the cooker ;)
 
Dennis +1  ;)
 
Haha, bang maken is nooit de intentie geweest :)

Ik ga ook niet roepen dat ik ga winnen of zo, laat mij eerst maar eens een wedstrijd meedoen, daarna zien we wel of ik de Nederlandse cocky miron wordt ;-)
 
ik vind het leuk dat je mee gaat doen Jord  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan