BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone Low & Slow Competition 2013

ik ga zondag al genoeg proeven daar ;)
 
Ik werd door Leo hier naar toe verwezen als tip, lijkt me erg leuk om te komen kijken maar zoals het er uit ziet heb ik geen vervoer dus zal het niet lukken maar wie weet dat ik iemand kan vinden die mee wil carpoolen  :D
 
doe een oproep in de rookkamer zou ik zo zeggen  ;)
 
Wat ontzettend jammer dat ik dat weekeinde al vol zit (vier dan mijn verjaardag).
Wil ook eens graag meedoen aan de judging classes. Lijkt me echt een top-ervaring.

Misschien volgend jaar..
 
Mr_Nas zei:
Even een vraagje over de TS.

Ik wil daar zaterdag overdag heen als bezoeker, maar wat kan ik verwachten daar?
Ik neem neefjes en nichtjes mee van me aanstaande en die moet ik wel tevreden houden ;)

Naast natuurlijk BBQ teams druk bezig zien met van alles en nog wat. Wat is er nog meer te zien en te proeven?
Kun je er spullen kopen?
Kan ik het met de Meating vergelijken, maar dan met competitieverband?

Alvast bedankt voor jullie reactie's :)

Dat was ook exact mijn vraag, ik denk dat wij zondag gaan, of zaterdag.. net op welke dag het voor een bezoeker er het meeste te zien is of wellicht zlefs te proeven mocht daar tijd voor zijn en de teams het niet extreem druk hebben want ik wil ze natuurlijk als newbie niet voor de voeten lopen.
Maar aangezien dit de eerste keer is dat wij naar zo'n evenement ga heb ik niet echt een idee welke dag het beste uit komt als je bv een babbeltje wilt maken met bepaalde teams en personen.
Vroeg me ook af of er ergens een overzicht is welke teams er heen gaan vanuit dit forum en wie er in zitten.( handig als je nog niemand kent)  :p
 
zondag moet alles ingeleverd worden, dan zullen de teams het het drukste hebben. zaterdag is opbouwen, dan is iedereen nog relaxed en is dat wellicht beter. al zal er op zondag meer te proeven zijn. Ik kan mij herinneren dat er ook een draadje is wie in welk team zit. staat ergens op het forum. Weet iemand dat nog te vinden?
 
De meeste teams zullen vrijdag al opbouwen.
Zaterdagmiddag, na de vleesinspectie mogen ze beginnen met de voorbereidingen, dat is vrij relaxt.
Dit jaar zijn er op zaterdag twee extra wedstrijd onderdelen, beans & patatoes en Steak & Burgers. Dit is niet verplicht maar de meeste teams zullen hier wel aan meedoen. Er worden ook bbqspullen verkocht.
Voor de kinderen zijn er speeltoestellen.
Je zal bij sommige teams een Genootschap banner tegenkomen.
 
Ga zeker even kijken in hoofdorp maar ben benieuwd of er nog iets van een meeting of gelegenheid is om leden van het genootschap te ontmoeten - of gewoon even kijken welk teams meeden en rondje lopen? Kan denk ik voldoende van deze site afleiden om te zien wie er zijn ;-) Was wel uitgenodigd om mee te doen maar afgeslagen want ik heb nog veel te weinig ervaring om mee te doen maar ik wil wel even de sfeer proeven en de guru's ontmoeten!
 
Er is geen meeting, maar je kunt natuurlijk altijd even langslopen en een praatje maken. Dan zou ik als ik je een suggestie mag doen wel op zaterdag komen, zondag kunnen de teams wat druk zijn.... In ieder geval in de tijd dat het vlees ingeleverd moet worden. ;)
 
Dominique zei:
Er is geen meeting, maar je kunt natuurlijk altijd even langslopen en een praatje maken. Dan zou ik als ik je een suggestie mag doen wel op zaterdag komen, zondag kunnen de teams wat druk zijn.... In ieder geval in de tijd dat het vlees ingeleverd moet worden. ;)

dank voor de tip, dat idee had ik ergens ook al maar heb de hele nacht luilakvoetbal met zoon en vriendjes maar als ik wakker blijf probeer ik iid za middag ip van zondag! zullen ongetwijfeld heel veel mensen aanwezig zijn!
 
Van meedoen leer je het meest, al is het maar dozen wegbrengen, temperatuur en tijd in de gaten houden.
We zullen bij genootschaps teams vragen of ze de genootschap banner op willen hangen dat vergroot de herkenbaarheid.
 
Frits zei:
Van meedoen leer je het meest, al is het maar dozen wegbrengen, temperatuur en tijd in de gaten houden.
We zullen bij genootschaps teams vragen of ze de genootschap banner op willen hangen dat vergroot de herkenbaarheid.

goed plan, wil zeker ff kennis maken en jouw persoonlijk bedanken voor de mooie planken  ;D
 
Bij ons team ben je ook van harte welkom :)
 
Gerard dan wil jij vast een mooie genootschaps banner voor in de tent ;).

6eta9una.jpg
 
Mooie foto Frits!! ;)
 
Mooie foto idd frits, maar ga mijn huiswerk doen en zoeken!
 
Frits zei:
Gerard dan wil jij vast een mooie genootschaps banner voor in de tent ;).

6eta9una.jpg

Natuurlijk wil ik die Frits!!! Dat zou heel gaaf zijn :) betere herkenbaarheid kun je niet wensen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan