Installeer de billows bij ongeveer 50-75 graden. Dan is je kamado goed genoeg aan (voor doeltemperatuur 107).Bij mij lukt het niet zo naar mijn zin, maar dat is nog wat aftastenDenk in het vervolg de Billow nog wat later installeren en hem eerst zo snel naar de 100° laten gaan. Voor een lange sessie steek ik ook maar 1 wokkel erin.
Maar krijg hem totaal niet stabiel. Daarstraks viel hij ineens weer weg naar 90° en dacht ik dat hij uit was. De gehele margrietschijf moeten open schuiven om hem weer omhoog te krijgen.
Ben er nog niet helemaal uit, maar op 1/8ste ga ik er niet geraken. Ik ben nu nog het evenwicht aan het zoeken tussen alle gaatjes open of half open. Als ik kleiner zet als half open, zakt hij sowizo terug naar beneden terwijl die billows maar zit te blazen.
Dacht dat het een eitje ging zijn, maar ook hier weer ff zoeken. Ben er nu evenveel mee bezig dan dat ik geen billow gebruik![]()
Voor de rest je magriet echt maar een klein stukje open. Misschien dat het eerder 1/4 is dan 1/8, maar het is echt een eitje.