Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Denk dat ik mezelf teveel gemoeid heb met die vent bovenaan. :)

Ik heb de originele 12V stekker gebruikt en de billows werkte. Denk dat ik op een gegeven moment hem te ver open had en dan weer te weinig.

Zal ff oefenen zijn.
De truc is, een heeeel klein stukje boven open zetten en er verder vooral vanaf blijven. De billows regelt zichzelf.

Zorg in het begin dat je Q aan is en verder gewoon laten doen.

Net besteld. Signals, Billows, kamadoplaatjes en een tasje om de Signals en de probeer in op de bergen voor £190,5.
Wilde nog een Thermapen MK4 aan mijn bestelling toevoegen maar dan gingen de verzendkosten plots van £20 naar £40.
Net mijn bestelling kunnen annuleren.
Heb opnieuw besteld maar het tasje voor signals geschrapt en een Thermapen MK4 toegevoegd (eentje in promo en daar nog eens 20% korting op gepakt). Verzendkosten £20 😁Kan dus wel interessant om in UK te bestellen wanneer je 20% korting kunt pakken, komt bijna overeen met de BTW die je nog dient te betalen bij invoer.
Wie interesse heeft volgende kortingscodes werken: TEMP-20 of LOCARBECUE-20

Net mijn bestelling kunnen annuleren.
Heb opnieuw besteld maar het tasje voor signals geschrapt en een Thermapen MK4 toegevoegd (eentje in promo en daar nog eens 20% korting op gepakt). Verzendkosten £20 😁Kan dus wel interessant om in UK te bestellen wanneer je 20% korting kunt pakken, komt bijna overeen met de BTW die je nog dient te betalen bij invoer.
Wie interesse heeft volgende kortingscodes werken: TEMP-20 of LOCARBECUE-20
Welke kleur heb je gekocht? Misschien wil ik er ook één aanschaffen. Heb je misschien een link?

Welke kleur heb je gekocht? Misschien wil ik er ook één aanschaffen. Heb je misschien een link?
https://thermapen.co.uk/
in het tabje ´offers' vind je de thermapennen die in promotie zijn omdat die kleuren uit hun aanbod zullen verdwijnen. Heb zelf de thermapen professional in kleur coral besteld. Bij de Signals kan je de kleur niet kiezen. Maar niks mis met grijs.

https://thermapen.co.uk/
in het tabje ´offers' vind je de thermapennen die in promotie zijn omdat die kleuren uit hun aanbod zullen verdwijnen. Heb zelf de thermapen professional in kleur coral besteld. Bij de Signals kan je de kleur niet kiezen. Maar niks mis met grijs.
Signals en Billows heb ik al. Ik ben aan het kijken wat de Thermapen moet kosten.

Signals en Billows heb ik al. Ik ben aan het kijken wat de Thermapen moet kosten.
Misschien ook eens kijken op Amazon dan, daar kan je voor €66,04 (geen verzendkosten, inklaringskosten of nog extra te betalen BTW) een MK4 aanschaffen in kleur: zwart. Denk dat het voordeliger is dan wanneer je in de UK enkel die thermapen aanschaft.

• Leuk
Waarderingen: Beun
Misschien ook eens kijken op Amazon dan, daar kan je voor €66,04 (geen verzendkosten, inklaringskosten of nog extra te betalen BTW) een MK4 aanschaffen in kleur: zwart. Denk dat het voordeliger is dan wanneer je in de UK enkel die thermapen aanschaft.
Bedankt voor het doorgeven :)

Dat is een gouden tip. Had mijn vrouw een hint willen geven voor vaderdag, maar heb hem toch maar meteen besteld aan deze prijs.

Donderdag geleverd.

Ik heb de mijne ook via Amazon gekocht. Net voor kerst een blauwe MK4 voor €49,95. Echt een super fijn ding!!!

Damn, had ik toen beter moeten opletten :-). Ik bestel te weinig op Amazon, denk ik.

Ik koop er ook niet heel veel maar mijn ome ali variant had de geest gegeven dus ik ging gerucht op zoek. Bij alles wat ik wil gaan kopen kijkt ik altijd even op amazon. Vandaar

Net bericht van het vrouwtje dat er een pakje van Amazon is toegekomen :ROFLMAO:

Enerzijds happy, anderzijds weet ik nog niet waarvoor ik het ga gebruiken, daar ik de Thermoworks erin steek. Mss wel handig bij het searen na een reverse omdat ik dan de sonde er niet meer heb insteken en wat op tijd bak. En zo al meegemaakt tussen verschillende rassen dat dit een verschil in garing kan geven.

Net bericht van het vrouwtje dat er een pakje van Amazon is toegekomen :ROFLMAO:

Enerzijds happy, anderzijds weet ik nog niet waarvoor ik het ga gebruiken, daar ik de Thermoworks erin steek. Mss wel handig bij het searen na een reverse omdat ik dan de sonde er niet meer heb insteken en wat op tijd bak. En zo al meegemaakt tussen verschillende rassen dat dit een verschil in garing kan geven.
gebruik dat ding voor van alles, sterker nog vlees bereiden is misschien wel het minst voor vlees bereidingen.
Soep maken, even checken of ik tegen koken aanzit. Helaas gaat mijn inductie tussen niet koken en koken in.
Frituren, doe ik in een pannetje op het fornuis. Niet heel vaak ofzo, maar super handig om te checken dat mijn reuzel niet te warm wordt. Vlees natuurlijk snel checken of het gaar is, ding is zo rap dat je makkelijk snel kan prikken etc...
super ding die thermapen. Ook handig dat hij gewoon ip67 is, dus kan gewoon bij de afwas

Ow, in de afwas? Dat wist ik niet.

Ik ga hem zeker wel kunnen gebruiken. Frituren gebeurt bij ons niet. Telkens de frietketel gebruikt wordt, moet er nieuwe olie in omdat die er al 2 jaar of zo in stak :D Denk dat die al 4 jaar niet meer aan is geweest. Het is ook tegen veel principes in, maar die uit de Airfryer zijn eigenlijk ook wel heel erg OK.

Maar dat laat me denken aan mijn Oma en opa zaliger uit Nederland. Die hebben zelfs nooit een frietketel gehad. Frieten werden gewoon gebakken in een keteltje op het gasfornuis :ROFLMAO: .

Vanavond als ik thuis ben eens bekijken.

Amazon is hier ook net langs geweest. Mijn adapter voor de Signals is al binnen (€2,04 en aan de deur geleverd .... gekker moet het niet worden).

De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde worden later vandaag geleverd.
Diende bovenop de bestelling ten bedrage £217,36 nog €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).

Het totaalplaatje komt voor deze bestelling op een toch wel nette afgeronde €325

Dus kan nog interessant zijn om in de UK te bestellen, indien je 20% korting kan pakken op je bestelling en je bestelbedrag hoog genoeg is.

Amazon is hier ook net langs geweest. Mijn adapter voor de Signals is al binnen (€2,04 en aan de deur geleverd .... gekker moet het niet worden).

De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde worden later vandaag geleverd.
Diende bovenop de bestelling ten bedrage £217,36 nog €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).

Het totaalplaatje komt voor deze bestelling op een toch wel nette afgeronde €325

Dus kan nog interessant zijn om in de UK te bestellen, indien je 20% korting kan pakken op je bestelling en je bestelbedrag hoog genoeg is.

Als je dit alles in NL had besteld, zat je iets van €100 duurder. Dus zeker de moeite om het in de UK te bestellen.

Als je dit alles in NL had besteld, zat je iets van €100 duurder. Dus zeker de moeite om het in de UK te bestellen.
Volgens mijn berekening €117.

Ow, in de afwas? Dat wist ik niet.

Ik ga hem zeker wel kunnen gebruiken. Frituren gebeurt bij ons niet. Telkens de frietketel gebruikt wordt, moet er nieuwe olie in omdat die er al 2 jaar of zo in stak :D Denk dat die al 4 jaar niet meer aan is geweest. Het is ook tegen veel principes in, maar die uit de Airfryer zijn eigenlijk ook wel heel erg OK.

Maar dat laat me denken aan mijn Oma en opa zaliger uit Nederland. Die hebben zelfs nooit een frietketel gehad. Frieten werden gewoon gebakken in een keteltje op het gasfornuis :ROFLMAO: .

Vanavond als ik thuis ben eens bekijken.
Ik heb trouwens de thermapen pro, weet niet of het ook geld voor de gewone. Deze was toen in de aanbieding, was goedkoper dan de standaard maar kon geen kleur kiezen.

Wat betreft frituren, ik heb een pot met vet (reuzel) in de koelkast staan. Als ik iets wil frituren smelt ik het vet in een pannetje. Na gebruik even filteren door keukenpapier (heb geen koffie filters). Het is niet dat ik er wekelijks friet in bak, maar had wat kroketten gemaakt van een kip die ik had geslacht. Straks als ik een grote brisket ga maken zal er wel weer een batch volgen :D

Voor de kenners een vraagje. De billows staat op channel 4 standaard ingesteld op 107°. Geen probleem, maar als ik erop klik, kan ik dit aanpassen, maar daar staat het getal 225 zonder iets bij, maar dat is Farenheit. Op de signals zelf staat 107°, in het venstertje van de app ook, maar als je dan erop klikt om het te wijzigen, dan staat er die 225. Wel raar, maar nu moet ik zeker opletten met welk getal ik daar ingeef? Lijkt me een bug te zijn.
Dit probleem heb ik deze sessie ook. Bij mij lijkt het sinds de laatste update. Hiervoor had ik nergens last van.

Terug
Bovenaan Onderaan