Ik wil de plaatjes wel naar je opsturen hoor. Kan alleen geen garantie geven of het gaat passen.
Ben al in gesprek met solex.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil de plaatjes wel naar je opsturen hoor. Kan alleen geen garantie geven of het gaat passen.
Yep. Heb een iphone@Free_ltd volgens mij een bug in de app. Gebruik je toevallig een iPhone?
Valt me op dat het niet meer werkt de naam aanpassen in de app. Lijkt al een tijdje het geval te zijn aangezien de namen die er nog in staan toch een tijd geleden is dat ik ze heb klaargemaakt.
Ik heb de billows nog niet gebruikt, maar moet ik daar iets speciaals voor instellen? Of gewoon die roostersonde erin pluggen en de signals instellen op 100°?
Ik had eigenlijk al nauwelijks problemen. Af en toe wat rare dingen, waarbij de temperatuur niet stabiel blijft of er verschil in temperatuur zit tussen de app en unit.De update van de app is wel echt een enorme verbetering. Super stabiel en geen problemen meer de laatste 3 cooks. Ook de nieuwe opties zijn fijn.
Hoe bevalt hij jullie?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Fijn. Namen etc pakt hij nu ook direct en temperatuur wisselt ook niet meer. Opties bedoelde ik eigenlijk gelijk een mooi overzicht van kerntemperatuur bij verschillende bereidingen. Nu alleen nog "verwachte" eindtijd en dan zijn we compleetIk had eigenlijk al nauwelijks problemen. Af en toe wat rare dingen, waarbij de temperatuur niet stabiel blijft of er verschil in temperatuur zit tussen de app en unit.
Maar welke opties bedoel je
Ik zie het nu ook pas. Bedankt voor de heads-up. Dit is gewoon een teken dat ik mijn Signals+Billows vaker moet gebruikenFijn. Namen etc pakt hij nu ook direct en temperatuur wisselt ook niet meer. Opties bedoelde ik eigenlijk gelijk een mooi overzicht van kerntemperatuur bij verschillende bereidingen. Nu alleen nog "verwachte" eindtijd en dan zijn we compleet
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Vandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terug . Blijkbaar was er iets mis met het gewicht waarop een bepaald bedrag was berekend en nu doen ze een correctie. De moeite en de postzegel samen kosten al meer. Maar goed. Is wel netjes.Krijg massa’s berichten van UPS en eerst was het gisteren, en dan vandaag. Deze morgen stak er een mail tussen ivm de invoerrechten. Moet €68 betalen, wat de Thermoworks signal en billows op €293 in totaal brengt. Goedkoopste dat ik hier vond was €349. Ietsje bespaard dus.
Allez menneke.... , das gewoon een Juupke da gij voor niks krijgtVandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terug . Blijkbaar was er iets mis met het gewicht waarop een bepaald bedrag was berekend en nu doen ze een correctie. De moeite en de postzegel samen kosten al meer. Maar goed. Is wel netjes.
Top! Het is alsof ze meelezen hier! Wordt steeds beter.Weer een mooie update die wat bugs verhelpt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ze lezen ook mee, maar dan op facebook.
in de groep is die Amanda die werkt voor de firma redelijk actief.
Die €260 is dat met de invoerrechten en de btw?Ik heb net de Signal en Billows besteld in de UK. Als ik alles uitreken kom ik op een totaal van €260 en tegenstelling tot €349 bij V&R.
Ik heb dan meteen naar die spool gevraagd via de chat en kreeg antwoord dat dit momenteel nog niet mogelijk is en dat ik het in de US moet bestellen.