@Maarten-B lijkt me dat je gewoon een defecte signal had en dat hij daarna. Ik houd geen specifieke volgorde aan. Plaats wel de billows eerst voordat ik de boel aanzet maar meer niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had eigenlijk al nauwelijks problemen. Af en toe wat rare dingen, waarbij de temperatuur niet stabiel blijft of er verschil in temperatuur zit tussen de app en unit.De update van de app is wel echt een enorme verbetering. Super stabiel en geen problemen meer de laatste 3 cooks. Ook de nieuwe opties zijn fijn.
Hoe bevalt hij jullie?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Fijn. Namen etc pakt hij nu ook direct en temperatuur wisselt ook niet meer. Opties bedoelde ik eigenlijk gelijk een mooi overzicht van kerntemperatuur bij verschillende bereidingen. Nu alleen nog "verwachte" eindtijd en dan zijn we compleetIk had eigenlijk al nauwelijks problemen. Af en toe wat rare dingen, waarbij de temperatuur niet stabiel blijft of er verschil in temperatuur zit tussen de app en unit.
Maar welke opties bedoel je
Vandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terugKrijg massa’s berichten van UPS en eerst was het gisteren, en dan vandaag. Deze morgen stak er een mail tussen ivm de invoerrechten. Moet €68 betalen, wat de Thermoworks signal en billows op €293 in totaal brengt. Goedkoopste dat ik hier vond was €349. Ietsje bespaard dus.
Allez menneke.... , das gewoon een Juupke da gij voor niks krijgtVandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terug. Blijkbaar was er iets mis met het gewicht waarop een bepaald bedrag was berekend en nu doen ze een correctie. De moeite en de postzegel samen kosten al meer. Maar goed. Is wel netjes.
Top! Het is alsof ze meelezen hier! Wordt steeds beter.Weer een mooie update die wat bugs verhelpt
![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ze lezen ook mee, maar dan op facebook.
in de groep is die Amanda die werkt voor de firma redelijk actief.
Die €260 is dat met de invoerrechten en de btw?Ik heb net de Signal en Billows besteld in de UK. Als ik alles uitreken kom ik op een totaal van €260 en tegenstelling tot €349 bij V&R.
Ik heb dan meteen naar die spool gevraagd via de chat en kreeg antwoord dat dit momenteel nog niet mogelijk is en dat ik het in de US moet bestellen.
Yep. Was dacht ik €195 aankoop en iets van €65 achteraf aan DHL moeten betalen ivm btw en invoerrechtenDie €260 is dat met de invoerrechten en de btw?
Ben ook geïnteresseerd in de Signals+Billows maar vind niet meteen hoe het zit met die extra kosten.
Maar dat was exclusief EU adapter en de plaatjes toch? Die zitten er bij bijvoorbeeld Thermapen.nl wel bij voor die 349,-Yep. Was dacht ik €195 aankoop en iets van €65 achteraf aan DHL moeten betalen ivm btw en invoerrechten
Maar dat was exclusief EU adapter en de plaatjes toch? Die zitten er bij bijvoorbeeld Thermapen.nl wel bij voor die 349,-![]()
uuuh let op die stekker is niet zomaar usb, hij is namelijk 12v ipv standaard 5v. Wees verstandig en sluit niet je telefoon aan op de thermoworks stekker, ook al is dit een usb stekker (usb c). Vermoed dat de accu zo warm wordt dat je je BBQ er mee kan aanstekenDat is mogelijk, maar adapters heb ik hier bij de vleet liggen en kosten in de Action €4 en die plaatjes heb ik hier op het forum gekocht voor €9 dacht ik. Dus nog steeds een pak goedkoper.
De thermoworks wordt sowizo zonder adapter erbij geleverd. Is USB aansluiting. Dus doet NL er een apart pakketje bij, vermoed ik. voor €90 extra is dat dus mooi verdient.
Precies dat..... het lijkt USB..... het is zelfs USB maar de spanning is meer dan het dubbeleuuuh let op die stekker is niet zomaar usb, hij is namelijk 12v ipv standaard 5v. Wees verstandig en sluit niet je telefoon aan op de thermoworks stekker, ook al is dit een usb stekker (usb c). Vermoed dat de accu zo warm wordt dat je je BBQ er mee kan aansteken![]()
In NL geleverd met een engelse adapter inclusief verloop naar EU stekker en de drie plaatjes..... denk niet dat het gaat werken met de oplader van je telefoon en als dat wel lukt draait je Billows op minder dan 50%De thermoworks wordt sowizo zonder adapter erbij geleverd. Is USB aansluiting.