BasBQ
Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Krijg massa’s berichten van UPS en eerst was het gisteren, en dan vandaag. Deze morgen stak er een mail tussen ivm de invoerrechten. Moet €68 betalen, wat de Thermoworks signal en billows op €293 in totaal brengt. Goedkoopste dat ik hier vond was €349. Ietsje bespaard dus.
Vandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terug :ROFLMAO:. Blijkbaar was er iets mis met het gewicht waarop een bepaald bedrag was berekend en nu doen ze een correctie. De moeite en de postzegel samen kosten al meer. Maar goed. Is wel netjes.
 
Vandaag stak er een brief van UPS in de bus. Dacht eerst van 'Oh jee', maar bleek een Creditnota te zijn en krijg €1,11 terug . Blijkbaar was er iets mis met het gewicht waarop een bepaald bedrag was berekend en nu doen ze een correctie. De moeite en de postzegel samen kosten al meer. Maar goed. Is wel netjes.
Allez menneke.... , das gewoon een Juupke da gij voor niks krijgt
 
Weer een mooie update die wat bugs verhelpt
df687c5bc2b0dde675c3a840630a4347.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Top dat ze zo blijven updaten. Ik heb mijne al ±1,5 jaar, was volgens mij 1 van de eerste lichting. Toen was er zelfs nog geen 'open lid detection', daar werd je helemaal niet blij van

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Ik heb net de Signal en Billows besteld in de UK. Als ik alles uitreken kom ik op een totaal van €260 en tegenstelling tot €349 bij V&R.

Ik heb dan meteen naar die spool gevraagd via de chat en kreeg antwoord dat dit momenteel nog niet mogelijk is en dat ik het in de US moet bestellen.
Die €260 is dat met de invoerrechten en de btw?
Ben ook geïnteresseerd in de Signals+Billows maar vind niet meteen hoe het zit met die extra kosten.
 
Die €260 is dat met de invoerrechten en de btw?
Ben ook geïnteresseerd in de Signals+Billows maar vind niet meteen hoe het zit met die extra kosten.
Yep. Was dacht ik €195 aankoop en iets van €65 achteraf aan DHL moeten betalen ivm btw en invoerrechten
 
Yep. Was dacht ik €195 aankoop en iets van €65 achteraf aan DHL moeten betalen ivm btw en invoerrechten
Maar dat was exclusief EU adapter en de plaatjes toch? Die zitten er bij bijvoorbeeld Thermapen.nl wel bij voor die 349,- ;)
 
Maar dat was exclusief EU adapter en de plaatjes toch? Die zitten er bij bijvoorbeeld Thermapen.nl wel bij voor die 349,- ;)

Dat is mogelijk, maar adapters heb ik hier bij de vleet liggen en kosten in de Action €4 en die plaatjes heb ik hier op het forum gekocht voor €9 dacht ik. Dus nog steeds een pak goedkoper.

De thermoworks wordt sowizo zonder adapter erbij geleverd. Is USB aansluiting. Dus doet NL er een apart pakketje bij, vermoed ik. voor €90 extra is dat dus mooi verdient.
 
Dat is mogelijk, maar adapters heb ik hier bij de vleet liggen en kosten in de Action €4 en die plaatjes heb ik hier op het forum gekocht voor €9 dacht ik. Dus nog steeds een pak goedkoper.

De thermoworks wordt sowizo zonder adapter erbij geleverd. Is USB aansluiting. Dus doet NL er een apart pakketje bij, vermoed ik. voor €90 extra is dat dus mooi verdient.
uuuh let op die stekker is niet zomaar usb, hij is namelijk 12v ipv standaard 5v. Wees verstandig en sluit niet je telefoon aan op de thermoworks stekker, ook al is dit een usb stekker (usb c). Vermoed dat de accu zo warm wordt dat je je BBQ er mee kan aansteken :D
 
uuuh let op die stekker is niet zomaar usb, hij is namelijk 12v ipv standaard 5v. Wees verstandig en sluit niet je telefoon aan op de thermoworks stekker, ook al is dit een usb stekker (usb c). Vermoed dat de accu zo warm wordt dat je je BBQ er mee kan aansteken :D
Precies dat..... het lijkt USB..... het is zelfs USB maar de spanning is meer dan het dubbele ;) vandaar dat ze erop hebben gezet dat je het alleen met de signals mag gebruiken....
 
De thermoworks wordt sowizo zonder adapter erbij geleverd. Is USB aansluiting.
In NL geleverd met een engelse adapter inclusief verloop naar EU stekker en de drie plaatjes..... denk niet dat het gaat werken met de oplader van je telefoon en als dat wel lukt draait je Billows op minder dan 50% ;)

Feit is dat import UK en een verloop van de Action plus een plaatje via het forum iets goedkoper is inderdaad
 
€216 als je kortingcode TEMP-20 gebruikt voor de signal en billows en daar nog de invoerkosten van ong €55 bij . Dus totaal €270 . Dan nog verloopstekker van €10 en een adapterplaatje voor de billows van €8 Kom je op een totaalbedrag van €288.Dat is dus jammer met die brexit helaas.
 
In NL geleverd met een engelse adapter inclusief verloop naar EU stekker en de drie plaatjes..... denk niet dat het gaat werken met de oplader van je telefoon en als dat wel lukt draait je Billows op minder dan 50% ;)

Feit is dat import UK en een verloop van de Action plus een plaatje via het forum iets goedkoper is inderdaad
Ik heb de billows nog niet gebruikt, maar kan me ook niet herinneren dat er een adapter bij zat in de beide verpakkingen. Ik ga het morgen eens uitzoeken.
Dacht hem zondag te gebruiken. Verloopstekkers naar EU heb ik wel liggen, maar dan moet ik wel die UK adapter hebben.

Morgen eens uitzoeken.

Bedankt aan allen om dit even te vermelden.

Iemand een foto van die adapter? En zat die bij jullie in de verpakking van de signals of de billows?
 
Ik ga ff terug komen op vorig bericht. Er stak geen adapter in mijn doosje waar ik de hele reutemeteut heb insteken en kon het mij niet herinneren.

Ff de la open getrokken waar alles van adapters en kabels in ligt en daar lag ie dan. Had die toen op de kast gelegd om naar de tussenstekker te zoeken, maar mijn vrouw heeft hem gewoon in de la gestoken ipv naar dat verloopstuk te zoeken.
 
Het zal niet voor morgen zijn. Dacht een tussenstuk te hebben, maar die zijn voor een EU stekker in een buitenlandse en ik heb andersom nodig :D

Vriend van me heeft een juiste voeding liggen, maar niet voor USB, maar wil het wel ff eraan solderen. Maar ga eerst kijken voor een tussenstuk.
 
Net besteld. Signals, Billows, kamadoplaatjes en een tasje om de Signals en de probeer in op de bergen voor £190,5.
Wilde nog een Thermapen MK4 aan mijn bestelling toevoegen maar dan gingen de verzendkosten plots van £20 naar £40.
 
Terug
Bovenaan Onderaan