Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Mss vraag ik het hier niet goed, maar heb 1 vraagje. Je kan de high en low temp instellen. Handig voor de roostertemp. Maar je moet dat ook bij het vlees ingeven. Als ik een steak tot 45° reverse doe, hoe moet ik dat dan ingeven?

Nope zit er niet bij kost je 20 pond voor 2 of bij vuur en rook bestellen.

Correctie: tegenwoordig nog maar 10.20 incl vat
Wel vreemd, bij mij zaten ze erbij. Ik dacht dat ze er niet bij zouden zitten dus ik ben ook de trotse bezitter van de Solexfrank plaatjes ;)

Mss vraag ik het hier niet goed, maar heb 1 vraagje. Je kan de high en low temp instellen. Handig voor de roostertemp. Maar je moet dat ook bij het vlees ingeven. Als ik een steak tot 45° reverse doe, hoe moet ik dat dan ingeven?
Dat is wanneer je alarm af gaat

Wel vreemd, bij mij zaten ze erbij. Ik dacht dat ze er niet bij zouden zitten dus ik ben ook de trotse bezitter van de Solexfrank plaatjes ;)
Ik heb al gezien dat je hem bij V&R kunt bestellen voor kamado of andere. Als je hel specifiek voor kamado neemt, zullen ze erbij zitten. En daarom dat hij dan duurder is :D

Als ze in de weg liggen, doe maar ff een pm :p

De plaatje die ik bij thermapen.uk heb besteld passen net niet the bastard. Er zal nog een paar mm af moeten willen ze goed passen.

Ben nog op zoek naar de passende voor de urban large.

Dus wie een oplossing heeft hoor ik het graag.
Anders zet ik de blikschaar er in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De plaatje die ik bij thermapen.uk heb besteld passen net niet the bastard. Er zal nog een paar mm af moeten willen ze goed passen.

Ben nog op zoek naar de passende voor de urban large.

Dus wie een oplossing heeft hoor ik het graag.
Anders zet ik de blikschaar er in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een paar mm eraf halen is goedkoper en sneller mits je de mogelijkheid hebt natuurlijk

Nu vroeg mijn vrouw nu wat ik met die andere ging doen. De Inkbird IBT 6xs.
Er gaat in de toekomst nog wel een KJ junior wss bij komen, en dan is het mss toch wel handig om hem bij te houden, denk ik. Is nu ook niet dat het zo een duur ding was dat ik er nog veel voor krijg :D Nog ff goed over nadenken.

Nu vroeg mijn vrouw nu wat ik met die andere ging doen. De Inkbird IBT 6xs.
Er gaat in de toekomst nog wel een KJ junior wss bij komen, en dan is het mss toch wel handig om hem bij te houden, denk ik. Is nu ook niet dat het zo een duur ding was dat ik er nog veel voor krijg :D Nog ff goed over nadenken.
als je nu een plaatje bij @solexfrank besteld (die passen op de KJ) dan kan je zodra je de junior hebt mij een PM sturen want ik heb nog een plaatje over van de KJ junior :D

Maar waarom niet gewoon een 2e large? Als we dan toch bezig zijn

Daar twijfel ik dus aan. Hen de KJC1 en had liever de 2 gehad. Nu dacht ik eerst een KJc2 bij te kopen en een buitenkeuken. Ook omdat de roosters te wisselen zijn. Maar dan zit ik echt wel met 2 grote toestellen en dacht dat mss een kleintje nog handig was voor als we gewoon met het gezin iets klaar maken of om een voorgerecht op te maken.
Ik ben er nog niet uit. Eerst zien wat BTC en ETH gaat doen :p

als je nu een plaatje bij @solexfrank besteld (die passen op de KJ) dan kan je zodra je de junior hebt mij een PM sturen want ik heb nog een plaatje over van de KJ junior :D
Die junior of kjc2 moet nog wachten, want heb nog een gasbbq dat een huwelijkscadeau was en die zou eerst de geest moeten geven.

Daar twijfel ik dus aan. Hen de KJC1 en had liever de 2 gehad. Nu dacht ik eerst een KJc2 bij te kopen en een buitenkeuken. Ook omdat de roosters te wisselen zijn. Maar dan zit ik echt wel met 2 grote toestellen en dacht dat mss een kleintje nog handig was voor als we gewoon met het gezin iets klaar maken of om een voorgerecht op te maken.
Ik ben er nog niet uit. Eerst zien wat BTC en ETH gaat doen :p
En dan zit je altijd te vloeken, omdat je em te klein vind en moet je het geld aan extra accessoires uitgeven.

En dan zit je altijd te vloeken, omdat je em te klein vind en moet je het geld aan extra accessoires uitgeven.
Dat klopt ergens wel. Want ik heb bv een half moon griddle/plancha en een halve gietijzeren plaat. Dus kan die tussen de 2 wisselen dan. Bij een Junior gaat dat niet. Maar het is nog toekomstmuziek.

Je kan al veel op een kamado, maar het probleem is als je een complete menu wilt maken met verschillende temperaturen. Zo had ik eens burnt ends frikandellen die eerst op 100° en daarna op 170° moesten om daarna een reverse te doen aan 100°. Daar ging wel wat tijd overheen. Dan is het handig om er 2 te hebben.

Ik heb al gezien dat je hem bij V&R kunt bestellen voor kamado of andere. Als je hel specifiek voor kamado neemt, zullen ze erbij zitten. En daarom dat hij dan duurder is :D

Als ze in de weg liggen, doe maar ff een pm :p
Ik wil de plaatjes wel naar je opsturen hoor. Kan alleen geen garantie geven of het gaat passen.

Terug
Bovenaan Onderaan