BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nu al leuk. Temperatuur is ook mooi te controleren
3cf675bf2879da6fb8f817f66f0d33fc.jpg
d9ce9853710833ba8b69c0b2d173b425.jpg


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Afgelopen week heb ik de Cookperfect wireless aangeschaft. Deze als alternatief omdat de Meater+ slecht leverbaar is. Van de week al wat getest en dat ging niet geheel vlekkeloos. Op den duur had ik een vrij stabiele verbinding (via wifi, bluetooth bleef kut). Vanmiddag een varkenshaasje op het rooster en er was geen enkele verbinding te krijgen tussen probe en basis. Was er helemaal klaar mee en heb het spul met een moker een handje geholpen.

20220724_153015.jpg


Wees gewaarschuwd mensen, dit ding is nog niet uitontwikkeld en veel te vroeg in de markt gezet.
 
Humm🤔 valt dit nog onder garantie 😅
 
Authenticiteit, onafhankelijk je eigen koers varen, wars van alle trends........
Allemaal eigenschappen die bij het sterrenbeeld ram horen.
Daarom geheel tegen de trend in een WGA gekocht........
034a447c2ad07956763da940ec4889ae.jpg

Met dank aan @KAYZER

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Goed zo! Hele zelfstandige keuze van je 😬
 
Afgelopen week heb ik de Cookperfect wireless aangeschaft. Deze als alternatief omdat de Meater+ slecht leverbaar is. Van de week al wat getest en dat ging niet geheel vlekkeloos. Op den duur had ik een vrij stabiele verbinding (via wifi, bluetooth bleef kut). Vanmiddag een varkenshaasje op het rooster en er was geen enkele verbinding te krijgen tussen probe en basis. Was er helemaal klaar mee en heb het spul met een moker een handje geholpen.

Bekijk bijlage 42749

Wees gewaarschuwd mensen, dit ding is nog niet uitontwikkeld en veel te vroeg in de markt gezet.

Ik zie op de achtergrond al een wederhelft met rollende ogen staan.
 
Godzijdank heb ik niet te maken met een CEO, CFO, storemanager, controller enz die hier de baas wil spelen. Ik doe lekker waar ik zin in heb.
 
Luchtte het op ?
Ik ben opgelucht omdat er inmiddels iets nieuws onderweg is. Gewoon met draadjes deze keer.
De Inkbird IBBQ-4BW, hopelijk heb ik hier meer geluk mee.
 
Heb de Inkbird controller.
Verbinding via de app niet altijd top.
Maar werkt autonoom ook prima

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Godzijdank heb ik niet te maken met een CEO, CFO, storemanager, controller enz die hier de baas wil spelen. Ik doe lekker waar ik zin in heb.
Dit roep ik maar niet te hard thuis 😬😀😀😀
 
Ik ben opgelucht omdat er inmiddels iets nieuws onderweg is. Gewoon met draadjes deze keer.
De Inkbird IBBQ-4BW, hopelijk heb ik hier meer geluk mee.
Deze heb ik ook had wel wat problemen met WiFi aangezien hij niet met 5ghz wil is wel gelukt en kan nu rustig boodschappen doen en ondertussen effe checken hoe de temperatuur is 😀
 
Ik gebruik enkel 2.4 GHz wifi, dat heeft een wat groter bereik.
 
Ja even 2,4 netwerk opzetten scheelt alles én goede wifi dekking regelen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ik heb vandaag de Inkbird IBBQ-4BW thermometer binnengekregen. Vergeleken met het Cookperfect debacle is dit echt een verademing. Doet perfect wat ie moet doen. De vertalingen in de app zijn ietwat lachwekkend maar dat zal tzt wel opgelost worden.
 
Ik heb vandaag de Inkbird IBBQ-4BW thermometer binnengekregen. Vergeleken met het Cookperfect debacle is dit echt een verademing. Doet perfect wat ie moet doen. De vertalingen in de app zijn ietwat lachwekkend maar dat zal tzt wel opgelost worden.
Ik vind hem vooral heel erg makkelijk in te stellen via je telefoon fijn dingetje ^^!
 
Omdat bij mijn Weber het rooster ongeveer 5 cm onder de rand ligt krijg ik soms mijn pizzaschep moeilijk onder de pizza. Ik heb al eens een paar kleine bakstenen onder de pizzasteen gelegd maar die slurpen nogal wat warmte op. Na ongeveer een halve dag surfen kwam ik een onderzetter van Valhal tegen. Rond 20 cm, 5 cm hoog en kost niet de hoofdprijs.

vh20ls-trivet-onderzetter-4853-nl-G.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan