Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

En neem van mij aan dat ik veel messen heb, heb gehad of geprobeerd heb ;)
Ergonomisch heft, goed geslepen en een juiste hardheid. In combinatie met een schitterend uiterlijk is dat een sublieme combinatie.

Onlangs een Sligro pas aangevraagd.

Zijn er nog tips voor het eerste bezoek.

welke producten moet ik gaan bekijken/mee nemen?

Ben vooral opzoek naar ribs, vind de van de Makro de laatste tijd wat tegenvallen.

Een DO stond al langer op de wensenlijst. Past prima in het GBS gat.
De Bbq-toro variant komt inclusief deksellifter en onderzetter.

20220520_222808.jpg

Laatst bewerkt:
Met de rotisserie ga je veel plezier van hebben, voor mij een van de leukste gadget van de Q

Haha ja dat zeker, had hout besteld, en dat is te laad, nu maar snel bij de bouwmarkt eiken haardhout gehaald om het weekend door te komen

Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen

Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
Ja eenmaal gewend aan de thermapen is er geen weg meer terug,..

Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetend ;)

Terug
Bovenaan Onderaan