Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetend ;)
De snelheid is het belangrijkste, je hebt bijna instant de temperatuur. Daarnaast voelt alles ook gewoon kwalitatief aan. Werkt altijd, geen rare haperingen. En makkelijk in te klappen (al is dat inklappen nu door veel andere gekopieerd)

Via MP een mooie weber 67 kunnen aanschaffen voor 50 euro. Top deal.

Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.

Vandaag direct even kleine cast iron pannetjes via de action gescoord

20220528_145613.jpg

20220528_135755.jpg

20220528_083251.jpg

20220528_083246.jpg

Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.

Wat een mega ketel zeg! Gaaf

Mooie set zo! Daar ga je heel veel plezier van hebben.

Bekijk bijlage 40291

Bekijk bijlage 40292

Bekijk bijlage 40293

Bekijk bijlage 40294
Heb meerdere Webers maar deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje! Veel plezier ermee! Ik hoop nog eens een mooie reportage van je tegen te komen

Leuk. Die heb ik ook sinds een maand. Werkt prima
Hoe gaat het bij jou met opladen in de app, hij ligt nu sinds gisteren avond aan de lader, en ik kijk op de app zie ik dat hij op 72% geladen zit. Is dat een probleem in de app? Of is het een accu die niet mee wil?

Mooi spul, moet je daarvoor wel wifi in je tuin hebben?

Er zit ook blauwe tand op. Maar met wifi werkt de test goed hier.

Voor de wifi heb ik thuis een mesh router netwerkje staan. Dat is ideaal en wifi achter in de tuin of een straat verder op is dan geen probleem

Hoe gaat het bij jou met opladen in de app, hij ligt nu sinds gisteren avond aan de lader, en ik kijk op de app zie ik dat hij op 72% geladen zit. Is dat een probleem in de app? Of is het een accu die niet mee wil?
Da gaat volgens mij wel goed. Ik heb net gekeken en hij staat in de app op 83%

Ik heb echter nooit gekeken of hij tot 100% gaat. Maar de batterij gaat wel een tijd mee voordat hij weer moet opladen

Top, net een keer opnieuw uit en aan gezet, en hij staat nu wel op 100% ik denk dat het een verbinding probleempje was, vast gelopen op de app oid.

Misschien niet een echte nieuwe aanwinst maar zeker een pakketje dat meer dan welkom was.
Door een klein scheurtje in de firebox bij levering van de basterd een nieuwe firebox gekregen. Perfect geregeld doe garantie bij the Basterd!
Deze wordt nu nog even opgeborgen en haal ik weer tevoorschijn als de oude doorscheurt of niet meer stabiel is.

IMG_20220617_124410.jpg

Niet perse voor op de bbq maar voor er na wel erg lekker, ik drink niet vaak sterke drank maar zo af en toe .. ;)

IMG_20220619_075149.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan