BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Kleine skillet gekocht om even een paar garnaaltjes of een uitje of iets dergelijks in te kunnen bakken. Meteen een potje Crisco meegenomen…
a4126947b892231208ae954ba4450701.jpg
 
Leuke spullen! En nu wil ik ook een wafelijzer..
Zo verging het mij ook elke keer, dus toen ik houtskool wilde bestellen… liep het beetje uit de hand.

Maar de teerbeminde is er ook blij mee, dus de ingrediënten voor de wafels staan inmiddels in de (koel)kast.
 
Grappig ding.
Next level gourmetten 2.0, hoorde ik laatst iemand zeggen, maar daar doe je vlgs mij toch iets mee te kort.
 
Een tijdje geleden een weber pizzasteen (#8830) gekocht maar ik had het idee dat deze te groot (42 cm) was voor mijn weber kogel 57. Het leek of er te weinig warmte langs de steen naar boven kon. Gisteren een kleiner steentje besteld. De helft goedkoper en het rekje past precies tussen de spijlen van het rooster.

1200x575.jpg


Bij een eerste test liep de temperatuur al gelijk een stuk sneller en hoger op.

20220722_192301.jpg


Ik ben nog zoekende en lerende in de pizzabakkerij maar deze was eigenlijk best lekker.
 
Door alle lovende berichten hier op het forum moest ik ze toch maar eens proberen. Dus Ecobrasa besteld bij BASBQ (inclusief kleine brikettenstarter), binnenkort maar eens in de praktijk testen 😃 En gisteren bij de tweedehands boekenwinkel nog 500 pagina's aan inspiratie van Steven Raichlen aangeschaft 😋

1658520768001.jpeg
 
Die kleine starter heb ik ook sinds kort. Werkt echt super om een handjevol briketten aan te steken.
 
Mooi apparaat, als ik er plek voor had zou er hier ook een komen. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan