Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Grappig ding.
Next level gourmetten 2.0, hoorde ik laatst iemand zeggen, maar daar doe je vlgs mij toch iets mee te kort.

Handschoenen

BBCCA78F-ABDC-40E4-92FE-2E211B8D7BB1.jpeg

Een tijdje geleden een weber pizzasteen (#8830) gekocht maar ik had het idee dat deze te groot (42 cm) was voor mijn weber kogel 57. Het leek of er te weinig warmte langs de steen naar boven kon. Gisteren een kleiner steentje besteld. De helft goedkoper en het rekje past precies tussen de spijlen van het rooster.

1200x575.jpg

Bij een eerste test liep de temperatuur al gelijk een stuk sneller en hoger op.

20220722_192301.jpg

Ik ben nog zoekende en lerende in de pizzabakkerij maar deze was eigenlijk best lekker.

Door alle lovende berichten hier op het forum moest ik ze toch maar eens proberen. Dus Ecobrasa besteld bij BASBQ (inclusief kleine brikettenstarter), binnenkort maar eens in de praktijk testen 😃 En gisteren bij de tweedehands boekenwinkel nog 500 pagina's aan inspiratie van Steven Raichlen aangeschaft 😋

1658520768001.jpeg

Die kleine starter heb ik ook sinds kort. Werkt echt super om een handjevol briketten aan te steken.

Mooi apparaat, als ik er plek voor had zou er hier ook een komen. 👍

Afgelopen week heb ik de Cookperfect wireless aangeschaft. Deze als alternatief omdat de Meater+ slecht leverbaar is. Van de week al wat getest en dat ging niet geheel vlekkeloos. Op den duur had ik een vrij stabiele verbinding (via wifi, bluetooth bleef kut). Vanmiddag een varkenshaasje op het rooster en er was geen enkele verbinding te krijgen tussen probe en basis. Was er helemaal klaar mee en heb het spul met een moker een handje geholpen.

20220724_153015.jpg

Wees gewaarschuwd mensen, dit ding is nog niet uitontwikkeld en veel te vroeg in de markt gezet.

Humm🤔 valt dit nog onder garantie 😅

Authenticiteit, onafhankelijk je eigen koers varen, wars van alle trends........
Allemaal eigenschappen die bij het sterrenbeeld ram horen.
Daarom geheel tegen de trend in een WGA gekocht........
034a447c2ad07956763da940ec4889ae.jpg

Met dank aan @KAYZER

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Goed zo! Hele zelfstandige keuze van je 😬

Afgelopen week heb ik de Cookperfect wireless aangeschaft. Deze als alternatief omdat de Meater+ slecht leverbaar is. Van de week al wat getest en dat ging niet geheel vlekkeloos. Op den duur had ik een vrij stabiele verbinding (via wifi, bluetooth bleef kut). Vanmiddag een varkenshaasje op het rooster en er was geen enkele verbinding te krijgen tussen probe en basis. Was er helemaal klaar mee en heb het spul met een moker een handje geholpen.

Bekijk bijlage 42749

Wees gewaarschuwd mensen, dit ding is nog niet uitontwikkeld en veel te vroeg in de markt gezet.

Ik zie op de achtergrond al een wederhelft met rollende ogen staan.

Godzijdank heb ik niet te maken met een CEO, CFO, storemanager, controller enz die hier de baas wil spelen. Ik doe lekker waar ik zin in heb.

Terug
Bovenaan Onderaan