BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Ik heb mijn Masterbuilt nu minder dan 1 maand buiten staan. Maar merk toch wat roestvorming op mijn gietijzeren margrietwiel.

Is dit normaal?

ff763239fd28ca215801f004128373b0.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geen idee, want mijne KJ staat overdekt, maar met gietijzer is dat niet zo heel abnormaal. Kapot gaat het er niet van. Kunt hem bv regelmatig insmeren met wat arachideolie of zo.
 
Toch maar een hoes bestellen. Als iemand hier een goede weet hou ik me aanbevolen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb mijn Masterbuilt nu minder dan 1 maand buiten staan. Maar merk toch wat roestvorming op mijn gietijzeren margrietwiel.

Is dit normaal?

ff763239fd28ca215801f004128373b0.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ja, perfect normaal, is gietijzer, goed vettig houden, geregeld eens een laagje olie of crisco smeren.
Alle gietijzeren onderdelen hebben dit probleem.
 
De onderste schuif is alleen een enkele schuif klopt dat? Bij sommige zie je een dubbele waarvan 1 geperforeerd is.
 
Gisteren opgehaald, laat in de avond nog met een vriend in elkaar gezet en om 11 uur ging er een ribeye op. Wat blijft hij stabiel en wat ben ik blij met de aankoop!

IMG-20201220-WA0019.jpg


IMG-20201220-WA0029.jpg
 
Gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst. Ik heb m nu iets langer dan een maand in gebruik en zal niet snel meer op een ketel grillen 😃

Als ik jou was zou ik ook gelijk een divide & conquer systeem bestellen. Kost je rond de 100 euro, maar zorgt er wel voor dat je er het maximale uit kunt halen.
 
De ribeye is zo goed bevallen dat deze er weer op moet. Daarna gaat er pulledbeef op gemaakt worden
 
Even een vraag, onder de lichte invloed van alcoholische versnaperingen heb ik mijn impulsieve trekken niet onder controle kunnen houden. Ik heb een masterbuilt gekocht, past zoiets in een Volvo XC60 of moet ik een aanhanger regelen?
De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)
 
De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)
Als ik deze afmetingen lees, dan zou dit toch in de meeste SUV’s/breaks moeten passen. Al dan niet met de zetels plat. En heel zeker als de laadvlier in hoogte verstelbaar is wat tegenwoordig bij veel auto’s kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan