Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Even een vraag, onder de lichte invloed van alcoholische versnaperingen heb ik mijn impulsieve trekken niet onder controle kunnen houden. Ik heb een masterbuilt gekocht, past zoiets in een Volvo XC60 of moet ik een aanhanger regelen?
De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)

De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)
Als ik deze afmetingen lees, dan zou dit toch in de meeste SUV’s/breaks moeten passen. Al dan niet met de zetels plat. En heel zeker als de laadvlier in hoogte verstelbaar is wat tegenwoordig bij veel auto’s kan.

Waar hebben jullie je Masterbuilt geregistreerd voor de garantie? Ik ben dit dus volledig vergeten.😂😔 Kan me herinneren dat de verkoper aangaf dat dit via Kamado Joe ging. Maar zie ook dat je hem kan registreren op de site van Masterbuilt zelf.. En daarnaast: ik moet een serie nummer en modelnummer invullen. Modelnummer zie ik voorop in het boekje/handleiding maar waar vind ik een serienummer?

Waar hebben jullie je Masterbuilt geregistreerd voor de garantie? Ik ben dit dus volledig vergeten.😂😔 Kan me herinneren dat de verkoper aangaf dat dit via Kamado Joe ging. Maar zie ook dat je hem kan registreren op de site van Masterbuilt zelf.. En daarnaast: ik moet een serie nummer en modelnummer invullen. Modelnummer zie ik voorop in het boekje/handleiding maar waar vind ik een serienummer?
Bij mijn kamado joe staat het serienummer in het boekje/handleiding. Geloof op de laatste pagina, een soort rode stempel met een nummer. Succes.

Bij mijn kamado joe staat het serienummer in het boekje/handleiding. Geloof op de laatste pagina, een soort rode stempel met een nummer. Succes.
Thanks, heb dit ook maar gelijk gedaan. Idd op de laatste pagina een rode reeks met cijfers. Denk dat dit idd een serienummer is, is namelijk niet hetzelfde als modelnummer.

Heb hem inmiddels geregistreerd bij masterbuilt. Dankjewel Tom. Kreeg echter wel een foutmelding maar er staat nadrukkelijk bij dat je hem naar 1 keer moet registreren, ook bij een foutmelding. Even afwachten haha🤔

Heb hem inmiddels geregistreerd bij masterbuilt. Dankjewel Tom. Kreeg echter wel een foutmelding maar er staat nadrukkelijk bij dat je hem naar 1 keer moet registreren, ook bij een foutmelding. Even afwachten haha🤔
Oh, niet goed gelezen. Ik heb het twee keer geprobeerd. Bij de eerste idd ook een foutmelding. Tweede keer was het gelukt en kreeg ik een bevestiging.

Op welke website hebben jullie deze geregistreerd? Via die van Masterbuilt lukt het mij niet...

Hier https://www.masterbuilt.com/pages/product-registration gedaan. Kreeg 2x een foutmelding (Oracle netsuite). Zie in het formulier duidelijk staan dat je je formulier niet 2x in moet sturen ondanks dat je mogelijk een foutmelding krijgt. Lol, heb het toch twee keer gedaan. Zullen ze wel mijn aanvraag 2x binnen hebben gehad :).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb een bevestiging ontvangen. Dus ik denk dat mijn registratie bij de tweede keer is doorgekomen. Onderstaande tekst is opgenomen in de bevestiging:

Thank you for your purchase. We sincerely appreciate your business. Your purchase has been registered. Should you have any questions or issues please contact Customer Support by filling out the attached form on our website.

Hier https://www.masterbuilt.com/pages/product-registration gedaan. Kreeg 2x een foutmelding (Oracle netsuite). Zie in het formulier duidelijk staan dat je je formulier niet 2x in moet sturen ondanks dat je mogelijk een foutmelding krijgt. Lol, heb het toch twee keer gedaan. Zullen ze wel mijn aanvraag 2x binnen hebben gehad :).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Same. Misschien moeten ze eens wat aan die foutmelding doen haha. Zie wel of ik een bevestiging krijg zoals @Ser anders doe ik het gewoon nog een keer

• Leuk
Waarderingen: Ser
Terug
Bovenaan Onderaan