Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zei dat al iemandNet de leverancier gebeld die geeft aan dat het niet in de Volvo of Octavia past
Gefeliciteerd met de aankoop! Welk gerecht staat er nu op de planning?Gisteren opgehaald, laat in de avond nog met een vriend in elkaar gezet en om 11 uur ging er een ribeye op. Wat blijft hij stabiel en wat ben ik blij met de aankoop!
Bekijk bijlage 13116
Bekijk bijlage 13118
Laat de foto's maar komenDe ribeye is zo goed bevallen dat deze er weer op moet. Daarna gaat er pulledbeef op gemaakt worden
Volgens mij zei dat al iemand
grappig, ik heb een andere margrietschijf op mijn masterbuild.Ik heb mijn Masterbuilt nu minder dan 1 maand buiten staan. Maar merk toch wat roestvorming op mijn gietijzeren margrietwiel.
Is dit normaal?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
grappig, ik heb een andere margrietschijf op mijn masterbuild.
Heb ik toegevoegdFoto!?
De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)Even een vraag, onder de lichte invloed van alcoholische versnaperingen heb ik mijn impulsieve trekken niet onder controle kunnen houden. Ik heb een masterbuilt gekocht, past zoiets in een Volvo XC60 of moet ik een aanhanger regelen?
Ik ben met een aanhanger geweest, hij had ook wel in mijn auto gepast.De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)
Als ik deze afmetingen lees, dan zou dit toch in de meeste SUV’s/breaks moeten passen. Al dan niet met de zetels plat. En heel zeker als de laadvlier in hoogte verstelbaar is wat tegenwoordig bij veel auto’s kan.De doos is 75cm breed, 75 cm diep en 87cm hoog. Ik heb hem (op advies van de verkoper(geen namen)) op de zijkant gelegd. Hij hangt dan in de bodem en deksel. bij mij ging dit goed (Mazda CX5)
Foto!?
De eerste foto heeft druppelvormige gaatjes, die van mij zijn rond.Vergeef me, maar ik zie geen verschil?