BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Ik heb het D&C systeem al op het verlanglijstje staan.

Zet de rest er maar bij zoals de half moon griddle en halve gietijzeren rooster:D

Zelf heb ik nog een DO en soapstone op het verlanglijstje staan. De ash basket zou vandaag moeten toekomen..gisteren per toeval eentje voor net geen €50 op Bol tegen gekomen die zou moeten passen en ook de afgeronde vorm heeft dat het originele ook heeft. Ben benieuwd.
 
Zet de rest er maar bij zoals de half moon griddle en halve gietijzeren rooster:D

Zelf heb ik nog een DO en soapstone op het verlanglijstje staan. De ash basket zou vandaag moeten toekomen..gisteren per toeval eentje voor net geen €50 op Bol tegen gekomen die zou moeten passen en ook de afgeronde vorm heeft dat het originele ook heeft. Ben benieuwd.
Heb je misschien een linkje?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Thanks, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ben ook nog op zoek naar een mandje namelijk

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Thanks, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ben ook nog op zoek naar een mandje namelijk

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

Was puur toevallig omdat ik iets zocht om geen verzendkosten te betalen. En zag dat deze de kromming had en dus de firebox volgt. Originele van KJ doet dat ook en de anderen niet. Wss maakt dat niet veel uit behalve dat er wa meer houtskool in kan. En de anderen kosten meestal 3 tientjes meer.
Enige bezorgdheid is of hij 100% gaat passen omdat ik nergens kan vinden dat hij ook voor KJ past.
 
Was puur toevallig omdat ik iets zocht om geen verzendkosten te betalen. En zag dat deze de kromming had en dus de firebox volgt. Originele van KJ doet dat ook en de anderen niet. Wss maakt dat niet veel uit behalve dat er wa meer houtskool in kan. En de anderen kosten meestal 3 tientjes meer.
Enige bezorgdheid is of hij 100% gaat passen omdat ik nergens kan vinden dat hij ook voor KJ past.
Ik ben ook benieuwd naar de dikte van de spijlen

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik ben ook benieuwd naar de dikte van de spijlen

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

Ging normaal gisteren toekomen, maar niets gezien. Had 3 dingen besteld bij bol, maar moesten van 3 verschillende locaties komen. De mob voor te rubben is toegekomen, maar is dubbel zo groot als verwacht:cry:
 
Ging normaal gisteren toekomen, maar niets gezien. Had 3 dingen besteld bij bol, maar moesten van 3 verschillende locaties komen. De mob voor te rubben is toegekomen, maar is dubbel zo groot als verwacht:cry:

Vandaag nog iets ontvangen?
 
Ziet er leuk uit maar ik vraag me af of dit gaat passen. En natuurlijk hoe groot de deflector is.

Vandaag contact gehad met BBQ-shop Limburg. Hier geven ze aan dat het systeem van Monolith past in de Masterbuilt. het is 1 à 2 cm kleiner maar zou er goed in passen!
 
Vandaag nog iets ontvangen?

En nog steeds niet. Ondertussen boos contact opgenomen met de leverancier en die zou het wel effectief op 5/11 verstuurd hebben, want ze hebbne mij dan een track & trace bezorgd dat die dit ook aantoont. Blijkbaar enorme vertragingen bij DHL wat ik niet gewoon ben. Meestal loopt alles fout bij DPD.
 
En nog steeds niet. Ondertussen boos contact opgenomen met de leverancier en die zou het wel effectief op 5/11 verstuurd hebben, want ze hebbne mij dan een track & trace bezorgd dat die dit ook aantoont. Blijkbaar enorme vertragingen bij DHL wat ik niet gewoon ben. Meestal loopt alles fout bij DPD.
Jammer dit! Ik heb al een nieuwe ontvangen. Kreeg mijn t&t code nadat het pakketje er was. Zo snel waren ze haha.
 
Jammer dit! Ik heb al een nieuwe ontvangen. Kreeg mijn t&t code nadat het pakketje er was. Zo snel waren ze haha.

Ze hebben contact gehad met DHL en als er niet veel beweegt, sturen ze een nieuwe. Nog ff afwachten dan.
 
We zijn er bijna. Als het goed is, komt de basket vandaag toe :ROFLMAO:
Op 5 nov buiten gegaan bij de leverancier en dan stond er van 10 november 'vertrek uit sorteercentrum' en toen bewoog er niets meer. Ze gingen mij gisteren een nieuwe opsturen en had de nieuwe track & trace al om nu deze morgen te zien dat er opnieuw beweging zat in de oude T&T. Leverancier had het ook gezien en laten de 2de nu even niet buiten gaan.

Goed bezig bij DHL.
Als hij er vanavond is, zal ik een foto'tje hier plaatsen.
 
Ik heb ondertussen deze van kamadobbq
1975d74d61b8a208a2fc09bea5abc153.jpg
047a13be91bd44d5e0b1df2a12ed99a3.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
 
Mijn vrouw stuurt me net een berichtje dat hij is toe gekomen. Vanavond eens bekijken.
 
Hier is ie dan. Kan hem nu niet snel passen oldat dan eerst het houtskool uit de KJ moet en het nu donker is. Zal voor zaterdag zijn.

Maar degelijk is het in ieder geval wel. Mooie dikke spijlen en ook redelijk zwaar.
Als hij nu nog perfect past, is dit zeker een winnaar.

F6EA2BC5-3FD2-4C3D-893C-DF5B5A0048CB.jpeg
 
Hier is ie dan. Kan hem nu niet snel passen oldat dan eerst het houtskool uit de KJ moet en het nu donker is. Zal voor zaterdag zijn.

Maar degelijk is het in ieder geval wel. Mooie dikke spijlen en ook redelijk zwaar.
Als hij nu nog perfect past, is dit zeker een winnaar.

Bekijk bijlage 12103

Deze is van bol.com toch? Ik wacht met spanning of het goed past. Deze gaat dan hoog op de verlanglijst.
 
Deze is van bol.com toch? Ik wacht met spanning of het goed past. Deze gaat dan hoog op de verlanglijst.

Ik heb hem besteld via bol, maar hij komt van Grill Care waar je aan dezelfde prijs rechtstreeks kunt bestellen. Service is top. Probleem lag bij DHL.

Gezien op hun site dat ze zelf een merk kamado verkopen en heel wat toebehoren zoals een betaalbaar D&C.

Ik vermoed wel dat hij gaat passen, maar zaterdag meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan