Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ik ook wel eens weten.als dat voor eigen gebruik is.....
mooi spul @Ken .
Even een paar vraagjes:
doe jij "gewone" droge salami worst (uit de winkel) koud roken, of zelfgemaakte? komt de rooksmaak door de darm heen?
Hoe lang moet dat?
zelf gemaakte. Ik doe het 12 uur en dan laat ik het nog zeker een maand liggen. Of dat 'moet' weet ik niet. T is meer van 'al doende leert men'als dat voor eigen gebruik is.....
mooi spul @Ken .
Even een paar vraagjes:
doe jij "gewone" droge salami worst (uit de winkel) koud roken, of zelfgemaakte? komt de rooksmaak door de darm heen?
Hoe lang moet dat?
Worst Charcouterie, hamWil ik ook wel eens weten.
Moet zelf ook eens opzoeken wat er allemaal koud te roken is. Zalm, kaas, olijfolie en zout weet ik al.
Nu lees ik hier iets hogerop ook ham?
en dan heb je het over zelfgemaakte verse salami? of gedroogd?zelf gemaakte. Ik doe het 12 uur en dan laat ik het nog zeker een maand liggen. Of dat 'moet' weet ik niet. T is meer van 'al doende leert men'
Ik heb nu de gedroogde gedaan, 30% gedroogd ongeveer en nu laat ik het nog iets verder drogen.en dan heb je het over zelfgemaakte verse salami? of gedroogd?
thnx voor de infoIk heb nu de gedroogde gedaan, 30% gedroogd ongeveer en nu laat ik het nog iets verder drogen.
Ik heb het wel eerst een week in vauum gedaan na het roken.
Hoe het uitpakt als je het in de vriezer doet weet ik nietMisschien een domme vraag, al bestaan die niet..
Wij mogen oa het kaasplankje maken met kerst, en ik zou het zo leuk vinden om zelf gerookte kaas te presenteren (met wat andere kazen natuurlijk). Ik kan wel aan een CSG en rookmot komen (in ruil voor een stukje kaas natuurlijk). Om het eens te proberen..
Nu heb ik die kaas op de 26e dus nodig, maar een week rusten, mag langer lees ik al..
Hoe lang kan ik kaas gevacumeerd bewaren? en las ik zelfs dat het in de vriezer kan of heb ik dat verkeerd gelezen?
Het ligt er aan hoe je het rookt, maar voor ons is een maand echt minimaal.Nu heb ik die kaas op de 26e dus nodig, maar een week rusten, mag langer lees ik al..
Hoe lang kan ik kaas gevacumeerd bewaren? en las ik zelfs dat het in de vriezer kan of heb ik dat verkeerd gelezen?
Zonde van de rookmot zo weinig kaasZo gezegd, zo gedaan. Moet ik nu 2 uur aftellen, of 2 weken? Hahaha!
Bekijk bijlage 12866
Bekijk bijlage 12867
Nog nooit rookkaas gegeten.Zonde van de rookmot zo weinig kaas
Even stil geweest, maar toch even een kleine 'update'.Zo gezegd, zo gedaan. Moet ik nu 2 uur aftellen, of 2 weken? Hahaha!