Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er goed uit Ralph!
Hij hangt nu 8 dagen en is al 22% van zijn gewicht kwijt… toch maar even nagevraagd aan een kennis (ervaringsdeskundige) en die geeft aan dat ik me niet druk moet maken zolang de buitenkant nog meegeeft en terugveert…
Nou ja, nog een week of 2 gok ik dan zo
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
k heb de andere helft terug in het vacuüm gedaan en die ga ik in de zomer aansnijden.
Ik heb daarom ook een code woord afgesproken Sander, Zodat die lekkere coppa die strak in de vacuum zit mij niet verleidIk heb best wat vrienden in de SM scene, maar dit gaat mij zelfs te ver... knap van je man!
Thnxs man!Maar die doorsnede, met dat vetje. Wat ziet dat er waanzinnig goed uit kerel!
De smaak is ook echt hemels.
Er komt ook een heel klein zoutje je tegenmoet als je een plakje proeft maar dat verdwijnt weer even snel als die komt.
Bedankt maar weer voor de inspiratie!
Ha Sander,Bram, heb je een idee van de relatieve vochtigheid in die ruimte? Idealiter is die RV rond de 75% maar zeker de eerste weken mag die nog wel hoger liggen ook.
Ik vraag dat omdat me opvalt dat je best een donkere droogrand hebt rond het vlees. Dat in combinatie met een zachtere kern kan erop duiden dat je case hardening hebt. Dat betekent dat de buitenkant zo hard ingedroogd is dat het vlees dichtslaat en het vocht uit de kern niet droogt en rijpt. Zo erg lijkt het hier nog niet maar voor vervolg projecten misschien iets om rekening mee te houden.
Het vlees nu vacuüm door laten rijpen zal het vocht wellicht ook weer wat beter herverdelen.
Je zou met een bakje water en wat azijn en een doekje daarin over de rand hangend makkelijk wat extra vocht in die ruimte kunnen brengen om het droogproces wat geleidelijker te laten verlopen.