Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn telefoon op “ filmen” gezet, en toen in de koelkast gelegd. En na 1,5 uur wist ik het zeker.Ik denk dat het lichtje steeds uit gaat als de deur dicht is... maar hoe weet je dat zeker hè?
Wat is trouwens de hoogte van je koelkast? Het is niet bepaald een tafelmodelletje.... Je zal vast bewust deze hoogte hebben gekozen, maar heb je zoveel ruimte nodig?
En je hebt een hongerige vriendenkring.....Ik hou van groot. Ik wil ooit een ham erin drogen, zo'n hele varkenspoot. Ik vergist er ook bier in en die tank is best hoog. Ik geloof ook dat de airflow beter is dan in een kleinere. Die twee borstjes zien er wat klein uit in die kast, maar als die coppa's en pancetta erbij komen hangt 'ie lekker vol hoor!
Die ham moeten we dan maar snel eens doen. Van een wildzwijn ofzo. En een wilde coppa.Ik hou van groot. Ik wil ooit een ham erin drogen, zo'n hele varkenspoot. Ik vergist er ook bier in en die tank is best hoog. Ik geloof ook dat de airflow beter is dan in een kleinere. Die twee borstjes zien er wat klein uit in die kast, maar als die coppa's en pancetta erbij komen hangt 'ie lekker vol hoor!
Met dat tweede keerpunt ben ik ook ooit nat gegaan, kon een hele lading (10 stuks) droge worst in de kliko dumpen.. aan de voorzijde waren ze mooi aan de achterzijde groeide veel schimmel. Helaas te laat ontdekt dus water/azijn ging het niet meer worden.Tweede leerpunt, als de achterwand vochtig is en je hebt er veel vlees in hangen, dan is het toch wel handig om het vlees rondom te bekijken en niet alleen vlot de mooie kant die je ziet als je vlot de deur open doet... zowel mijn spek (pancetta) als mijn kinnebak had ik met de mooie rode vleeskant naar de deur hangen, de vetkant bleef lang te vochtig en werd zacht en een beetje drillerig. De geur was dubieus en ik werd er nerveus van dus die heb ik helaas af moeten voeren. Ik durfde het niet aan.
had je nou ook al iets gedeeld over je droogkoelkast, ik voel een subhobby aankomen.