Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat de 8mm plaat gebruikt was voor het gehakt.Dominique zei:Nog een vraagje. De venkelworst is lekker grof, welke maat gaatjes is er aangehouden?
En gaan we hier ook uit van 750 hamlap/250 speklap? ( ik stond zo te l*llen, heb niks opgeslagen. Spijt!)
DanBras zei:Dacht dat de 8mm plaat gebruikt was voor het gehakt.Dominique zei:Nog een vraagje. De venkelworst is lekker grof, welke maat gaatjes is er aangehouden?
En gaan we hier ook uit van 750 hamlap/250 speklap? ( ik stond zo te l*llen, heb niks opgeslagen. Spijt!)
En de verhouding van gehakt was 80/20 plus 20% rugspek als ik mij niet vergis. Of hamlap/speklap hier aan voldoen weet ik niet.
Ik bestel bij mijn slager altijd 'mager met' wat volgens hem de juiste 80/20 verhouding heeft voor verse worst.
Met 'mijn slager' bedoel ik ook niet de slager hier in L'veen hoor, maar Ooteman in R'damDominique zei:Nou, eens kijken of de slager hier op het dorp ook zo bijdehand is.... ( ik heb daar niet zo'n hoge pet van op).
vogels zei:Iderdaat ze "zat" te l*llen, stond helemaal niet...
DanBras zei:Met 'mijn slager' bedoel ik ook niet de slager hier in L'veen hoor, maar Ooteman in R'damDominique zei:Nou, eens kijken of de slager hier op het dorp ook zo bijdehand is.... ( ik heb daar niet zo'n hoge pet van op).
Maar ik denk dat als ik het hier in L'veen vraag, hij wel weet wat ik bedoel. Is een erg goede slager (Sm@cktheater Paul) met ook soms de betere stukken vlees (zoals bavette, picanha, erc) en wat duurdere rassen (zoals Wagyu, Iberico....).
Verder ook interesse in meer serieuze BBQ en heeft in zijn zaak 2 Sapphires en een Black Bastard, waarvan er ieder weekend minimaal eentje voor zijn zaak aan staat.
Heeft ook nog een keer een workshop van Peter B gekregen zag ik