Ik heb ze vrijdag ook even met water en azijn afgenomen en naar de zolder verplaatst. Vanavond maar weer eens checken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even bellen met Rob van Bucherie, of anders met Martijn of EricDanBras zei:Weet iemand waar je die pat?-vormen kan krijgen die we tijdens de workshop hebben gebruikt?
Ik heb al bij Sligro en online gekeken, maar ik zie nergens van dat soort gladde alu bakjes staan.
Ja, die zullen het wel weten of misschien kunnen leveren (hoewel er weinig voor pat? op dit moment bij Vuurenrook te vinden is).Ceriel zei:Even bellen met Rob van Bucherie, of anders met Martijn of Eric
Sander72 zei:Mijn worsten waren ook echt top, ben wel benieuwd (voor een zeer toekomstig vervolg) waar deze verschillen door veroorzaakt zijn. Het lijkt mij dat het mengsel gelijk was en de werkwijze ook... zit het dan in de individuele droogcondities? Ik begrijp zelfs dat als er twee worsten te drogen hebben gehangen dat er 1 wel en 1 niet goed gelukt is?