Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kruiden voor de venkel-knoflookworst had ik gemixed en meteen genoteerd en was per kg:Dominique zei:Dank je Bert! Het gaat mij met name om de venkelworst. Die heb ik gisteren op een broodje gedaan, en was zalig! Ik neem aan dat wanneer ik de venkel eruit laat, ik een " gewone" verse worst heb?
DanBras zei:De kruiden voor de venkel-knoflookworst had ik gemixed en meteen genoteerd en was per kg:Dominique zei:Dank je Bert! Het gaat mij met name om de venkelworst. Die heb ik gisteren op een broodje gedaan, en was zalig! Ik neem aan dat wanneer ik de venkel eruit laat, ik een " gewone" verse worst heb?
- 2 gram knoflookpoeder
- 2 gram venkelzaadjes
- 2 gram zwarte lampong peper
- 15 gram colorozo
De droge worst werd gemaakt met een (deels) kant-en-klare droge worstmix, de rookworst niet. Maar anders dan de verhouding farce/vlees heb ik helaas niet opgeschreven :-S
avr zei:Kun je de worsten na het roken gewoon rechtstreeks in het water wellen of is het beter om ze verpakt te wellen of maakt dat voor de smaak niets uit?
Sander72 zei:avr zei:Kun je de worsten na het roken gewoon rechtstreeks in het water wellen of is het beter om ze verpakt te wellen of maakt dat voor de smaak niets uit?
Ik ga ze in het vacu?m wellen, ben echt bang dat je smaak verliest als je dat niet doet.
Nu zag ik gisteren dat bij een van mijn droge worsten een scheur zit bij die fijne metalen clip. Kan ik daar gewoon het mes in zetten en dan hoger afbinden?