Volgens mijn berekening €117.Als je dit alles in NL had besteld, zat je iets van €100 duurder. Dus zeker de moeite om het in de UK te bestellen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mijn berekening €117.Als je dit alles in NL had besteld, zat je iets van €100 duurder. Dus zeker de moeite om het in de UK te bestellen.
Volgens mijn berekening €117.
Ik heb trouwens de thermapen pro, weet niet of het ook geld voor de gewone. Deze was toen in de aanbieding, was goedkoper dan de standaard maar kon geen kleur kiezen.Ow, in de afwas? Dat wist ik niet.
Ik ga hem zeker wel kunnen gebruiken. Frituren gebeurt bij ons niet. Telkens de frietketel gebruikt wordt, moet er nieuwe olie in omdat die er al 2 jaar of zo in stakDenk dat die al 4 jaar niet meer aan is geweest. Het is ook tegen veel principes in, maar die uit de Airfryer zijn eigenlijk ook wel heel erg OK.
Maar dat laat me denken aan mijn Oma en opa zaliger uit Nederland. Die hebben zelfs nooit een frietketel gehad. Frieten werden gewoon gebakken in een keteltje op het gasfornuis.
Vanavond als ik thuis ben eens bekijken.
Dit probleem heb ik deze sessie ook. Bij mij lijkt het sinds de laatste update. Hiervoor had ik nergens last van.
Geen idee wat er vorige week bij stond. Ben ik vergeten.Ik heb het voor de zekerheid in Fahrenheit ingevuld.
Wat staat er trouwens bij jou op het display als je de fan aansluit? En dan bedoel ik de tekst bij probe 4.
Ben bezig aan ribben en is de eerste 2u tamelijk stabiel gebleven, nadien plots ook naar boven de 140 dan naar een dal van 99. Heb wel vastgesteld dat er toch wel wat wind zit hier, misschien die wind die in de ventilator blaast en zorgt voor de stijging. Las net ook nog ergens iemand die met Dammers houtskool problemen heeft om een op een stabiele temperatuur te zitten.Op het scherm van de Signals stond wel 107 graden Celsius. Maar ik heb mijn Billows alweer afgekoppeld. Ik had constant last van overshoots, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Op sommige momenten ging de temp richting de 140 graden Celsius maar de domethermometer van MB zelf stond op 100 graden Celsius.
Ven sedert gisteren lid van een FB-groep van Billows-eigenaren, zie dat ik misschien beter toch die damper die ze voor de Billows hebben, had meebesteld. Hier nergens te koop via een (web)shop en bestellen via UK £15 verzendkosten voor een item wat £3,50 kost, of via Thermoworks USA $50 verzendkosten voor een item wat in hun webshop $2,99 kost.Mijn eerste run met de billows was er één uit het boekje. De temperatuur bleef constant stabiel. Maar vandaag wilde het gewoon niet lukken.
Ik gebruik hem ook altijd andersom. Heel stabiel was hij de laatste keer bij mij ook niet, maar daarvoor altijd wel. Damper is voor mij helemaal nieuwIk heb de fan altijd naar beneden. Dacht dat het zo moest. Met betrekking tot de damper kan ik eens proberen.
We kunnen anders hier misschien een group buy starten?
Ik heb de fan altijd naar beneden. Dacht dat het zo moest. Met betrekking tot de damper kan ik eens proberen.
Ik heb die fan nu naar boven geplaatst, maakt het afregelen met het plastic kaartje iets handiger.Ik heb de fan altijd naar beneden. Dacht dat het zo moest. Met betrekking tot de damper kan ik eens proberen.
Ivm regen etc wordt aangeraden naar beneden. Volgens mij zelfs in de handleidingAndersom als in de fan die naar de grond wijst? Op de Thermoworks site wijst de fan naar de zijkant haha.
Zal misschien ook afhankelijk zijn van de grootte van je ei, zelf heb ik een Bastard medium en mijn top staat ook minimaal openIk snap niet goed waarom iedereen zo een damper wil.
Op mijn BGE zijn de schommeling zeer beperkt (Daisy wheel bijna volledig dicht).
Of het vleesje nu op 106, 107 of 108 ligt, daar lig ik niet wakker van.
Bij groupbuy ben ik wel geïnteresseerd in die probe opbergers.
46 CFM voor de Billows vaste snelheid en de Flameboss Blower 6.5 CFM variabele snelheidThermoworks heeft een enorm krachtige ventilator gemonteerd zodat je deze ook zou kunnen gebruiken op een grote smoker.
deze heeft dan voor sommige toepassingen een beetje teveel debiet.
Je kan die gele dop wel gebruiken om je kamado te laten doven door deze op de fan te plaatsen na je run.Thans die gele stop is wat overbodig erbij. Dus als je daar 2 gaten in maakt en dan met een ander plastiek ding (deksel van iets) een rondje met ook die gaten in, en een revet of zo erdoor, heb je er zelf eentje gemaakt.
Ik haal de billows eraf, want voor korte sessies niet nodig.Je kan die gele dop wel gebruiken om je kamado te laten doven door deze op de fan te plaatsen na je run.