Hhahaa ja ja ja.Een deegkrat kan ook handig zijn. Net als een deegspatel. Een borstel. Een werkstation is ook leuk. Ik kan nog wel even doorgaan, hahahaha.
Werkstation zou er niet komen, dat vind ik zonde naast mijn BGE keuken, dan zou ik er eerder een BGE module bij nemen om hem op te zetten.
Ook vind ik die toolstation een beetje over de top hoor. Als je nou echt van die gigantische pizza partys hebt oke, maar ik ben geen bedrijf.. haha.
De kaas kan ook wel gewoon uit t zakje komen, ik ben meer van het 'hoe minder afwas, hoe beter'.
De turning peel lijkt mij wel praktisch omdat hij dan niet in-uit-in-uit hoeft te gaan, waardoor het bakken sneller en constanter zou zijn. Maar het heeft weer geen haast omdat met een spatel ook goed blijkt te gaan inderdaad.
Super bedankt @Frits, enorm aardig. Ik hoop het niet nodig te hebben, zo wel weet ik je te vinden
Gewoon vollebak 400 graden rammen wordt die steen ook wel wit van..Zo een borstel van ooni voor je steen proper te maken is best wel handig
Sommige kleinere dealers kunnen misschien wel wat doen. Grote enterprises doen niks voor je inderdaad.Maar tot nu toe met moeite ergens zelfs 5 euro af van accessoires van Ooni.
Ik keek nog even bij Stovrr maar die kennen de topping station niet.