Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos
Pas maar op voor dat als bepaald gedrag bestempeld wordt ...KUT. Kon je de vrouw niet terug brengen naar de leverancier?
Zo is dat.En jij op de BGE wil ik nu verstaan?
Kijk eens aan. Dat je er zover voor moest gaan dat ze al de helft van de brandstof zou betalen. Well playedZo is dat.
En mevrouw betaald vanaf gisteren ook het houtskool 50% mee.
Ik heb me hier een boze vrouw thuis zitten jongens..... Poah.
Tipje voor de mensen die ook de CFO moeten overtuigen.. Als je hetzelfde van plan was als mij (gewoon kopen en mee binnen komen): ABORT MISSION NOW
Maar hij staat in huis, de Koda 16. Snel uitpakken morgen en goed opbergen zodat hij niet terug hoeft
Hij is terug gegaan
Bekijk bijlage 35046
shit man. wat heb ik veel gemist in dit topic.Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos
of andersom…misschien begrijpen wij mannen de vrouwen niet zo goed
haha inderdaadof andersom…