Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Willen jullie nou asjeblieft eens ophouden met die berichten over de Ooni, ik moet dat allemaal lezen.... en verwerken.
het is toch een bbq forum!
#jaloers
Ik heb de Artisanale. Ik heb eerst geprobeerd met 500 g. bloem. Had ergens gelezen dat 1kg. bloem te zwaar zou zijn voor de Artisan.Ben wel benieuwd naar die Superdoughhook. Welk model van Kitchenaid heb je?
Volgens mij heb elders in dit topic ook al eens wat getypt hierover waarom ik aanvankelijk voor de 16 was gegaan.Wat zouden de voor en tegens zijn om voor een 12 of 16 te gaan?
Paar dingen die je moet overwegen tov 12/16".
12 inch 16 inch Een kant hitte (3 keer draaien bij bereiding) L vorm brander (1 keer draaien bij bereiding) Max 12" pizza max 16" pizza, maar 12 past ook en daardoor heb je wat meer ruimte om te draaien en in te schieten etc Draagbaar, opberg tas heeft ook hengsels Minder draagbaar, best een zware jongen. Goedkoper Duurder Mat zwart Mat zwart Gas regulator aan de achterkant Gas regulator aan de zijkant Kleinere footprint Grotere footprint Minder gas verbruik per uur Meer gas verbruik per uur
Ik kan dit beamen trouwens, Jokop. Ons KA had het zwaar en schreeuwde het uit van de pijn (naar geluid uit kop en sloeg wat over) meteen met de hand verder gegaan , had ik weer een extra puntje pizza mee verdiend dacht ik zo.Had ergens gelezen dat 1kg. bloem te zwaar zou zijn voor de Artisan.
Heb zelf een Karu 12 en zoals hier boven aangegeven kun je in een 12 inch pizza's van een redelijk formaat in bereiden.Op beide kun je prima pizza's maken. Ik heb niet het idee dat mijn pizza van de 12 te klein zijn. De 12 is heel handig om mee te nemen, vooral met die hoes waar Sander het over heeft. die heb ik zelf ook.
Het draaien met de turningpeel in de 12 is wel wat krap, vind ik. Dat zal gemakkelijker gaan in de 16. Je kunt net zo makkelijk met een gewone schep de pizza er even uithalen en met de hand draaien. Maar goed, ik heb die turningpeel en gebruik hem daarom ook.
Daarnaast heb je bij de 16 het vuur in een L-vorm, dan hoef je minder vaak te draaien. Bij de 12 heb je het vuur alleen achterin.
En de prijs natuurlijk.
Bedankt voor de info, ik heb ook een Artisan, de superdoughhook staat nu op mijn verlanglijstje.Ik heb de Artisanale. Ik heb eerst geprobeerd met 500 g. bloem. Had ergens gelezen dat 1kg. bloem te zwaar zou zijn voor de Artisan.
Maar hij doet zn werk goed, het deeg kruipt wel wat omhoog, maar niet zo extreem als bij de haak van Kitchenaid.
Oja nog een toevoeging.Ben me er nu toch wel heel erg in aan het verdiepen.
Ik heb een dyson purifier in de woonkamer staan en of je ziet als je even wat kookt op gas! al is het met de wokpan zonder aanbaklaagje (teflon).Ik weet helaas niet meer waar ik het heb gezien maar ik heb wel eens onderzoek van TNO voorbij zien komen over de hoeveelheid luchtvervuiling die ontstaat als je gewoon kookt op gas. Dan zou ik absoluut geen ooni op gas binnen willen zonder afzuiging of open raam
Mooi doe je goed! geld op de bank word ook niet meer waardDe kogel is door de kerk, zojuist heb ik een koda 16
Nice. Kom maar door met die pizza's!De kogel is door de kerk, zojuist heb ik een koda 16 besteld.
Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...Oja nog een toevoeging.
Als je het zelfde 'trucje' uit haalt als bij mij..
Bij Stovrr is de Koda 16 nu 459.
Bij Hornbach is hij 489.
Als je naar de hornbach gaat en aangeeft dat hij bij Stovrr goedkoper is krijg je met laagsteprijs garantie hem voor 459, en daardoor ook 10% korting dus krijg je hem voor €413,10.
Hornbach Duiven.Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...
Bij Hornbach Best is het ook gelukt.Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...