Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk wel even van tevoren doorgeven welke argumenten lijn je hebt ingezet.Op advies van jullie heb ik hem inmiddels gekocht. Weten jullie het even wanneer mijn vrouw voor jullie deur staat....
Hierop inhakend, iemand ervaring met de Pizza Topping Station?
En hoe leg je uit dat je die toch echt nodig hebt...
Hahaha. Nou, die van mij is vandaag bezorgd. Ben benieuwd wat mn vrouw er van vindt. Heb er ook maar een borstel bijgekocht.Hahaha ik had precies dezelfde gedachte!
Tis wel mooier om niet van die losse bakjes te hebben.. Maar ik krijg het denk ik niet verkocht.
Zijn vaak hele dure ondernemingen een vrouw terugbrengen naar de leverancier ,tenzij je op schrift heel sterk staat…KUT. Kon je de vrouw niet terug brengen naar de leverancier?
Hahaha. Ja, zo gaat het hier ongeveer ook wel idd.Ik heb mij net trouwens echt een scheet gelachen toen ik nav bovenstaand bericht eens wat verder terug las in dit topic
Hier gaat dat echt anders.
Ik appte mijn wederhelft "ik blijf maar aan die Ooni denken"
Wederhelft: "Ja die is ook erg leuk"
Ik die middag: “Tadaaa! Gaaf hè?"
Wederhelft: “Nou dan moeten we maar eens echt aan een buitenkeuken gaan denken."
Bedankt, daar heb ik geen twijfel aan!Daar ga je veel plezier aan beleven.
Btw waarom inbranden, gewoon gelijk gebruiken.
Ja en Nee. ik heb de 16 niet meer geopperd (misschien ook op makkelijker akkoord), ik had hem de vorige keer nog voor de prijswijziging, en vind hem nu echt veel te duur.Prachtig!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.
Toch een beetje een compromis nu je voor de 12 bent gegaan ipv 16?
Aan, bakken, uit, opruimen.top kerel, proficiat.
waarom heb je voor de gasversie gekozen?
Je doet het nog Frits, dus het zal wel meegevallen zijn.Dat schoonkrabden heb ik bij het opwarmen de eerste keer gedaan, dat afkoelen om schoon te maken heb ik over het hoofd gezien
Ongekend he.Dat bijna gratis man. Gefeliciteerd. Een pizzaschep en turningpeel heb je al wel?