Heb je daar ook een linkje voor?
Kan hem zelf nergens vinden, vandaar dat ik de mijne in Duitsland had besteld.
De link staat in mijn post erboven.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar ook een linkje voor?
Kan hem zelf nergens vinden, vandaar dat ik de mijne in Duitsland had besteld.
Gisteravond om 20.30 aangestoken, en vanochtend om 6.45 hield hij er net mee op, dus zeg maar ruim 10 uur
Ik heb deze pallets gebruikt: https://www.pure-vlam.nl/product/14145357/premium-apple-blend-pellets-12-7kg-afhaalprijs
Aansteken ging probleemloos. Ongeveer 20 seconden de gasbrander erop gehad, toen de vlam een minuutje door laten branden, en daarna "uitgeblazen". Hij bleef de hele nacht mooi doorgloeien en het vuur is ook niet overgeslagen naar de andere banen. Wel heb ik voor de zekerheid de pallets vooraf goed gedroogd in de oven.
Kortom, alles paletti![]()
SpelvaudjeWat voor pallets? Europallets?
(sorry, ik kon het niet laten, "pallet" is echt iets anders dan "pellet" hoewel je het allebei kan opstoken, maar de pallets doe je maar beter in de allesbrander)
Laat je het ook zien als je het gemonteerd hebt? Ben zeer benieuwd @BM77
De Kamado Joe is de tuin uit. Niks mis met die kamado hoor. Maar er was het e.e.a. waar ik me persoonlijk aan stoorde. Zoals de roosters die niet lekker strak lagen, heel veel hoeken en gaten waar vet in kan gaan zitten. De ring om de firebox die nagenoeg niet schoon te krijgen was.Heb je er simpelweg een toegevoegd of ruimte gemaakt door er 1 weg te doen @noskos?
Jij kan je eigen bbq experience center beginnen met alles wat nu in je handtekening staat
Ga je ook eens een vergelijking video maken? Met bijvoorbeeld je nieuwe aanwinst en je Summit? #dtvDe Kamado Joe is de tuin uit. Niks mis met die kamado hoor. Maar er was het e.e.a. waar ik me persoonlijk aan stoorde. Zoals de roosters die niet lekker strak lagen, heel veel hoeken en gaten waar vet in kan gaan zitten. De ring om de firebox die nagenoeg niet schoon te krijgen was.
Dus nu weer back to basic![]()
Dat is zeker wel de bedoeling maar ben er nog niet aan toe gekomen om de deur en het scharnier te monteren.Laat je het ook zien als je het gemonteerd hebt? Ben zeer benieuwd @BM77
Nee, die video’s zijn leuk voor de views maar dragen eigenlijk niet heel veel bij. De Summit is een heel andere barbecue dan een kamado. Kookt meer als een gewone Weber dus dan is het lastig vergelijken.Ga je ook eens een vergelijking video maken? Met bijvoorbeeld je nieuwe aanwinst en je Summit? #dtv
Ah, ok! In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst!Nee, die video’s zijn leuk voor de views maar dragen eigenlijk niet heel veel bij. De Summit is een heel andere barbecue dan een kamado. Kookt meer als een gewone Weber dus dan is het lastig vergelijken.
Dit weekend binnen gekregen. Gelijk een "pinkeltje complex" mijn Q is te klein.......Niet echt een nieuwe aanwinst, maar misschien wel een leuke tip.
RVS lekbakken, aka, mooie grote serveerschalen
Bekijk bijlage 69510
Ook een mooie bak om roosters in schoon te makenNiet echt een nieuwe aanwinst, maar misschien wel een leuke tip.
RVS lekbakken, aka, mooie grote serveerschalen
Bekijk bijlage 69510