BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Op werkvakantie naar Engeland. Effe snel wat rubjes besteld.

20240208_203540.jpg
 
Toch overstag gegaan en een echt Horl 2 aangeschaft. Nu de rest van de dag lekker slijpen om mijn messen de goede snijhoek te geven.
6e4240905e32218c5740e6dc1b898993.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Het rooster van mijn WSK kon ik niet meer echt schoon krijgen. Dus maar 2 x KJBJ roosters besteld. Waren gelukkig niet al te duur. 45 per stuk.
Ook maar de WSK op max branden gezet, geprobeerd het rooster "schoon" te branden, daarna in de vaatwasser en warempel, hij is echt minder vuil geworden, niet glimmend maar het roet is er grotendeels (97%)eraf.
Dus nu extra roosters, woehoeeee.
Aan de profi BBQ-ers, zal ik het WSK rooster insmeren met olie?

1000006353.jpg


1000006355.jpg
 
Toch overstag gegaan en een echt Horl 2 aangeschaft. Nu de rest van de dag lekker slijpen om mijn messen de goede snijhoek te geven.
6e4240905e32218c5740e6dc1b898993.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Gooi je binnenkort een reviewtje online?
Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.
 
Daar kan ik kort over zijn, helemaal top!! De eerste keer is het even een werk om de snijvlakken goed te krijgen, maar als die er eenmaal op zitten is het super.
Eerste keer slijpen is 2 a 3 minuten werk per snijvlak aangezien de messen niet de 20 graden hoek hebben. Als je dit eenmaal bereikt hebt, is het slijpen de volgende keer zo gedaan. Ik merk direct verschil in de messen, snijden beter en fijner dan voorheen.

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Daar kan ik kort over zijn, helemaal top!! De eerste keer is het even een werk om de snijvlakken goed te krijgen, maar als die er eenmaal op zitten is het super.
Eerste keer slijpen is 2 a 3 minuten werk per snijvlak aangezien de messen niet de 20 graden hoek hebben. Als je dit eenmaal bereikt hebt, is het slijpen de volgende keer zo gedaan. Ik merk direct verschil in de messen, snijden beter en fijner dan voorheen.

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Thanks voor je reviewtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan