Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Die niet gegaarde/niet gemarineerde ribben kan je toch gewoon bij je beenhouwer bestellen.
Als je supermarkt een beenhouwerij heeft zal je ze daar waarschijnlijk ook kunnen bestellen hoor.
Onze kleine delhaize heeft wel een eigen beenhouwerij, maar de ribben die ze verkopen zijn gewoon ergens ingekocht. Natuur ribben niet te krijgen. En mijne beenhouwer heeft geen varkensvlees wegens zijn geloof :D Moet eens binnenwippen bij een andere beenhouwer.

Carrefour in Herent vorige week ook, lagen daar grote stukken entrecote & steaks. Die hebben ook dikwijls vlees liggen van Ter Halve in Herent, maar kan je daar ook gewoon rechstreeks kopen, En Het Waterbos kan je ook wel al niet bewerkt kopen. En anders ik weet gerust (maar das al wat verder) in Holsbeek bij slagerij Davy & Emanuelle kan je zogoed als alles bestellen wat je wilt en zeker niet te duur.

Voor de ribben die kan je ook gewoon bij bonap of slagerij niet bewerkt stellen. Bij bonapp bijvoorbeeld vind ik die gemarineerde varkenshaasjes niet slecht, en als ze er niet liggen of bijvoorbeeld spekfakkels, gewoon vragen en 2 minuten wachten, en ze hebben gerust het onbewerkte liggen
Dat is al heel wat info. Thanx.

Ter Halve haal ik jaarlijks wel wat kilo's. Is de schoonbroer van mijne buurman. Fijne is dat ik gewoon mailtje stuur met wat ik nodig heb en hoe dik gesneden.

Al de anderen ga ik zeker eens bekijken.

25% eraf bij HetLuxeBuitenleven, rookhout bijna op, goede reden om flink in te slaan!

20230630_130433.jpg

Mijn nieuwste aanwinst, een PIRO (een pizza en rotisserie hulpstuk) voor mijn Kamado Joe.
Past perfect en werkt prima wat betreft temperatuur vasthouden voor meerdere pizzas na elkaar. Rotisserie heb ik nog niet gepobeerd maar dat is ook niet zo spannend als het maar draait.

3cb9e77967df6a238ac1b8ea0647f004.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
05868781e3dbb8c53a38530b565bf98e.jpg

deze heb ik nog nooit voorbij zien komen.
Welk merk is dit?

deze heb ik nog nooit voorbij zien komen.
Welk merk is dit?

PIRO.
Nederlands fabrikaat.

Mijn nieuwste aanwinst, een PIRO (een pizza en rotisserie hulpstuk) voor mijn Kamado Joe.
Past perfect en werkt prima wat betreft temperatuur vasthouden voor meerdere pizzas na elkaar. Rotisserie heb ik nog niet gepobeerd maar dat is ook niet zo spannend als het maar draait.

3cb9e77967df6a238ac1b8ea0647f004.jpg

Lijkt wel een duiker 😅.
Veel plezier er mee 👍🏻

Terug
Bovenaan Onderaan