Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zomaar?? Zou de komende tijd de pakketbezorging maar in de gaten houden.
Idd zomaar. Ze krijgt altijd via haar werk reclame van de uitgeverij en dacht dat wel leuk zou zijn voor mij.Zomaar?? Zou de komende tijd de pakketbezorging maar in de gaten houden.
ik denk dat het de ballen worden, is wel een mooi eerbetoonDe ballen van frits of zalmbonbons
ja haha past er zo in voor de opslagWat lijkt die 57 klein langs die S6.
Veel plezier ermee.
Ik heb gekozen voor de s6 omdat ik geen vertrouwen heb in keramiek. Ook al staan er genoeg voorbeelden in heel veel tuinen waar het jaren lang goed gaat. En ik heb al lange tijd webers, en dus ook de nodige accessoires om te gebruiken.Fantastisch apparaat die S6 zou ook mijn volgende stap zijn. Of toch een BGE
veel plezier er mee!
Nice, pracht combo. Hoop ik ook ooit te verwezenlijkenVandaag mijn Weber Summit S6 ontvangen. Een mooi apparaat naast mijn WMT 57. Enige nadeel is dat ik mijn offset smoker moest opofferen, maar daar is inmiddels al een goed tehuis voor gevonden gelukkig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Op het US forum zie je vaker commentaar dat een keramische wat eerder vieze rook zou krijgen omdat hij zo goed geïsoleerd is. Geen idee, heb er zelf geen ervaringen mee.Fantastisch apparaat die S6 zou ook mijn volgende stap zijn. Of toch een BGE
veel plezier er mee!
Dat is een goeie voorraad!Even wat rustig geweest, vandaag weer hout geleverd voor de bbq. Wel jammer dat als je 100% eiken besteld dat er nog best wat beuk en berk tussen zit. Maar gelukkig genoeg over voor de bbq zelf. (Rest in de vuurkorf)
Bekijk bijlage 52979
Bekijk bijlage 52980
Bekijk bijlage 52981