BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Die Californië Hot Sauce is behoorlijk HOT kan ik je zeggen. ;-)

Ik heb deze al gehad en viel toch nog mee :) Zelf kunnen we wel wat verdragen op dat vlak, maar in een habanero bijten doe ik niet meer.
Dit was nu een voordeelpakket en heb ik er meteen een heel deel, maar die van Grate Goods die ik al heb gehad, waren altijd wel heel lekker sauzen. Maar nu ff stoppen, want heb nu een fles of 10 staan van wet rubs :ROFLMAO:
 
Ik dacht dat dit een gewone bbq saus was en die dan gebruikt om ribben te glazen. Was toch effe verschieten.
 
Ik dacht dat dit een gewone bbq saus was en die dan gebruikt om ribben te glazen. Was toch effe verschieten.

Hetgeen ik eigenlijk wel nog doe bij ribben als ik een pittige rub gebruik, is bij het inpakken naast boter ook agavesiroop. Dat zoete vlakt het pittige dan in positieve zin af.

Laatst wel nog een BBQ saus gekocht die iets meer lopend is, maar te zeer azijnachtig naar mijn goesting. Geen idee meer welke het is, maar die valt wel tegen.
 
611eCghVjEL._AC_SX522_.jpg

3-delig Skillet setje
 
  • Mise en Place Table Black 135 PRO Dark Grey Ceramic
  • Storage Insert PRO With 2 Doors Large
  • Kamado Table Black 65 PRO Teak Wood KJ
Nu de tuin aanpakken dan komt t in het voorjaar tot zn recht :) Blij mee!

B501E899-B2E5-4FEA-951C-77115EAA542E.png
B8C6FB83-5FAB-45C4-A352-51C7978D4940.png
E1EC8E75-1E99-4199-8AFF-6F3DF4960580.png
 
Leuk man! Om zo op te hangen ook. Ziet er sowieso wel uit als een aangenaam plekje daar :)
 
Prachtig mooi setje pannen , en wat een allemachtig groote kettingzaag heb je daar liggen 😵
 
Prachtig mooi setje pannen , en wat een allemachtig groote kettingzaag heb je daar liggen 😵
Klopt, beetje knipoog naar mijn werk als bosbouwer/boomverzorger.
Het is de grootste stihl met een 1,5m zaagblad, machine wordt heel soms (1a2 keer per jaar) gebruikt maar het zaagblad en ketting is puur sier.

Hierbij nog een wat oudere foto waar die helemaal op staat.
483FB311-319D-4C5D-90CD-FFDF510582CA.jpeg
 
Klopt, beetje knipoog naar mijn werk als bosbouwer/boomverzorger.
Het is de grootste stihl met een 1,5m zaagblad, machine wordt heel soms (1a2 keer per jaar) gebruikt maar het zaagblad en ketting is puur sier.

Hierbij nog een wat oudere foto waar die helemaal op staat. Bekijk bijlage 46840
Beest van een machine 💪🏼.
Prachtig mooi plekje heb je daar , geheel van eiken zie ik , zelf gezaagd zeker 😄
 
Beest van een machine 💪🏼.
Prachtig mooi plekje heb je daar , geheel van eiken zie ik , zelf gezaagd zeker 😄
Klopt alles is vers bezaagd eiken, maar het was stukken voordeliger om het gezaagd te kopen.
Als ik het zelf moest zagen heb je veel verlies door de breedte van een kettingzaag ten opzichte van een lintzaag.
Wel alles zelf gemaakt, en expres met een ruwe touch. Nu ben ik ook zeker geen meubelmaker.
 
1,79 per stuk, deze koopjes kon ik niet laten liggen bij de Action :)

Bekijk bijlage 46688

Toen ik gisteren thuis kwam van skivakantie, stonden deze 2 flesjes ook in de koelkast. Vrouwtje kon het weer niet laten om naar de Action te gaan. De Sweet 'n Spicy gisteren al eens geproefd. Heerlijk sausje en idd niet duur. Meestal als ik wet rubs koop, zijn die wel wat duurder.

Dus zeker nog bedankt voor de tip.
 
Toen ik gisteren thuis kwam van skivakantie, stonden deze 2 flesjes ook in de koelkast. Vrouwtje kon het weer niet laten om naar de Action te gaan. De Sweet 'n Spicy gisteren al eens geproefd. Heerlijk sausje en idd niet duur. Meestal als ik wet rubs koop, zijn die wel wat duurder.

Dus zeker nog bedankt voor de tip.

De sweet 'n spicy kan mij ook wel bekoren inderdaad, de ander nog niet geproefd maar voor dat geld hoef je het inderdaad niet te laten. Soortgelijke flesjes gaan voor het dubbele over de toonbank in de plaatstelijke appie heijn hier.
 
Dat klinkt goed! je bent er vroeg bij in het seizoen :) Waar was de bestemming?

Ik was nog eens in Sölden. Ik woon niet meer in Limburg en elk jaar gaan we met enkele Limburgse vrienden op short-ski met Allerheiligen. Vermits er dan enkel maar sneeuw ligt, is het altijd een gletsjer. Maar door de warmte, was er niet echt apres-ski omdat veel mensen gewoon op een terrasje gingen zitten :ROFLMAO: Volgende keer gewoon weer naar Hintertux. Daar is maar 1 apres-ski bar en die loopt altijd vol. Maar het was al zo lang geleden dat we in Sölden waren.
 
Ik was nog eens in Sölden. Ik woon niet meer in Limburg en elk jaar gaan we met enkele Limburgse vrienden op short-ski met Allerheiligen. Vermits er dan enkel maar sneeuw ligt, is het altijd een gletsjer. Maar door de warmte, was er niet echt apres-ski omdat veel mensen gewoon op een terrasje gingen zitten :ROFLMAO: Volgende keer gewoon weer naar Hintertux. Daar is maar 1 apres-ski bar en die loopt altijd vol. Maar het was al zo lang geleden dat we in Sölden waren.

Sölden is ook vaak onze bestemming. Onze indoorskischool zijn er vorig week ook geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan