Jazeker, dat is het nadeel van een grote offset smoker. Er gaat een sh*tload aan hout in.Dat is een goeie voorraad!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker, dat is het nadeel van een grote offset smoker. Er gaat een sh*tload aan hout in.Dat is een goeie voorraad!
Gisteren geprobeerd om 1 zo'n helft van de kolen bakjes geprobeerd aan te krijgen met een grote briketten starten. Snap nu waarom een kleiner formaat erbij ook handig is
Bekijk bijlage 53268
Je kan ook een vuurvaste baksteen op de smalle kant er in zetten, dan beperk je de ruimte ook en ontbrand je brandstof ook goed.Gisteren geprobeerd om 1 zo'n helft van de kolen bakjes geprobeerd aan te krijgen met een grote briketten starten. Snap nu waarom een kleiner formaat erbij ook handig is
Bekijk bijlage 53268
Een gyuto?Afgelopen weekend bij de meesterslijpers geweest in Amsterdam. Na ongeveer 20 messen gevoeld te hebben op onderstaande uitgekomen.
Ja bevalt uitstekend! Ik snij er eigenlijk zo’n beetje alles mee, vlees en groenten. Moet wel zeggen dat dit m’n eerste ‘echt’ mes is, dus vergelijking heb ik niet. En vraag me af of ik bijbehorend aanzetstaal zal aanschaffen. Weet eigenlijk niet of dat een must is of niet. Advies is dus welkom!Mooi kerel, vraagje hoe bevalt het mes ( Vaderdag wens hihi) ?
Net meer afdeppen omdat het hout opneemt of door de druipgroef? Durf te vragenBlij met mn vervroegd vaderdag cadeau. Nu hoef ik tenminste niet meer met een wc papiertje het vocht af te deppen iedere keer . Het mes had ik al.
Bekijk bijlage 53728