Klopt, 17 jaarDat moet een mooie staat van dienst zijn geweest. Zijn niet de minste cadeau’s ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, 17 jaarDat moet een mooie staat van dienst zijn geweest. Zijn niet de minste cadeau’s ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tof! Waar heb je deze vandaan en wat mag zoiets kosten? Ik heb het boek indostok gehad en daar hebben ze het ook over deze bbqs
Met dank aan het advies van [mention]jokop [/mention] : een saté bbq
Wat vind je van de wokkels? Ik vind het zelf namelijk helemaal niets..Vandaag bij de lidl langs geweest.
Bekijk bijlage 52012
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Tot nu toe altijd aanmaak blokjes een onkruid brander of de "looftlichter" van de action gebruikt. Die laatste vond ik dan weer niks maar dat kan aan de hardheid van de houtskool liggen.Wat vind je van de wokkels? Ik vind het zelf namelijk helemaal niets..
Specifiek deze.. is echt een ander soort wokkel dan de andere merken..Ik heb nog geen idee eigenlijk. Tot nu toe altijd aanmaak blokjes een onkruid brander of de "looftlichter" van de action gebruikt. Die laatste vond ik dan weer niks maar dat kan aan de hardheid van de houtskool liggen.
Vind je deze wokkels niks of gaat het om wokkels in het algemeen?
Zal eens proberen. Die paar euro is nooit veel weggegooid als ze niet werkenSpecifiek deze.. is echt een ander soort wokkel dan de andere merken..
is dat al roest bij de wielen na 1 dag ? hoop van nietgisteren besteld vandaag in huis. een modulair nest 470 eu via cool blue. Bekijk bijlage 52249