Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier van je mes, ben benieuwd hoe ie je bevalt (en ook wat je aanpak gaat zijn om 'm scherp te houden)Twee handige boxen een voor koel / warm te houden en een voor te marineren of ontdooien met druipmand.
Deze gescoord bij appie 18€ deze twee.
En natuurlijk het mes wat op mijn verlang lijstje stond.( internet niet bij appie)
Bekijk bijlage 54065
Naast enkele machinale slijpsystemen heb ik nu deze in het bezit gekregen. Vaderdag of zo en de kids zaten te ver weg Japan en mexico. Nu mooi afgekocht .
Een stalen pizzaplaat
Bekijk bijlage 54295
Zou beter hitte geleiden en sneller opwarmen dan een gewone pizzasteen. Dit weekend dus eens proberen op mijn weber met kolen en blokken hout
Ben ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.Een stalen pizzaplaat
Bekijk bijlage 54295
Zou beter hitte geleiden en sneller opwarmen dan een gewone pizzasteen. Dit weekend dus eens proberen op mijn weber met kolen en blokken hout
Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkantBen ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.
Zat inderdaad meteen aan een plancha te denken, daar lijkt hij dan weer ideaal voor!Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkant
In slechtste geval kan ik die plaat nog altijd gebruiken voor smashed burgers en gewoon voor oven pizza
Zo dan! Flinke unit. En wordt het zondag pizza, spit of allebei
Pizza aan het spit???Zo dan! Flinke unit. En wordt het zondag pizza, spit of allebei
Mooi ding! (nog wel ff je handtekening aanvullen ;-))
Nee hoor ik heb ze gratis van makita uit de jaren 70. Lagen nog ergens in onze winkel toen we deze sloten werden ze gevonden.Tip: Japanse slijpstenen zijn in Japan heel veel goedkoper dan hier
Zondag gaan we voor kip aan het spit. En daarna hebben we weer een week mooi weerZo dan! Flinke unit. En wordt het zondag pizza, spit of allebei