BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

En weer terug op topic πŸ˜‰

Sweet baby rays voor die prijs is niet verkeerd.
 
b89820ea0e6b63198ac3cc2ad04107f0.jpg

Heerlijk via de laagste prijs garantie van Hornbach.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een gietijzeren SΓΌrel braadpan op MP voor 15€. Volgend weekend pulled chicken in maken. Must-try recepten zijn altijd welkom :)
 
Heel leuk pannetje, ik gebruik hem heel vaak!

Grappig feitje: ik heb de versie van the bastard, maar er zit een grill guru plankje bij. Zal een foutje geweest zijn bij het inpakken ofzo. Maar het zijn dus exact dezelfde pannetjes

Thanks! Ben erg benieuwd. Heb hem besteld omdat er binnenkort Koreaanse Vuurkip op de planning staat πŸ˜‹
 
Ok ok, ik kon me niet meer inhouden... πŸ˜ƒMooie 15% kortingsactie in aanloop naar Black Friday en wat waardebonnen voor mijn verjaardag gehad. Dus deze rotisserie aangeschaft! Zeiden zoveel zin gehad om een accessoire te gaan gebruiken. Ook maar meteen de bijbehorende spiezenset meegenomen.

Want heel eerlijk, het water loopt me altijd in de mond als ik foto's zie van mooie gerechtjes op de rotisserie. Zondag voor het eerst testen, morgen bedenken waarmee. Let's go!!

A21C6969-3334-4778-8934-00D68F27BE78.jpeg
 
Ok ok, ik kon me niet meer inhouden... πŸ˜ƒMooie 15% kortingsactie in aanloop naar Black Friday en wat waardebonnen voor mijn verjaardag gehad. Dus deze rotisserie aangeschaft! Zeiden zoveel zin gehad om een accessoire te gaan gebruiken. Ook maar meteen de bijbehorende spiezenset meegenomen.

Want heel eerlijk, het water loopt me altijd in de mond als ik foto's zie van mooie gerechtjes op de rotisserie. Zondag voor het eerst testen, morgen bedenken waarmee. Let's go!!

Bekijk bijlage 47290
Ga je veel plezier mee beleven, vind het zelf een van de beste accessoires die je er bij kan hebben.
 
Gefeliciteerd en vele plezier ermee!
Nu snel "ontmaagden" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan